media/streaming speler

Started by viper_l, October 16, 2022, 05:18:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

viper_l

Ik zou me een speler willen aanschaffen,maar weet niet goed welke.
De zidoo uhd3000 lijkt me wel wat door de vele formaten die hij aankan en de kwaliteit waarmee hij kan afspelen: hdr 4k en dolby atmos enz....
Wat ik echter nergens vind is of je met deze speler netflix/disney+ enz kan kijken...
Ik zou me graag deze streaming diensten aanschaffen om filmen af te spelen in 4k met dolby atmos.
Ik bezit een ht ruimte met 7.2.4 installatie
Is er een mediaspeler die ook streaming in 4K + oa dolby atmos kan spelen of moet ik daar nog een ander apparaat voor kopen?
Indien wel,welke streaming speler is het beste?
Alvast bedankt.
Mvg,
Luc

Teejoo

Voor streamen van Netflix etc is de ATV echt de beste optie naar mijn mening. Voor lokale content ben ik nu gegaan voor Zappiti, hoewel ik de Zidoo ook erg goed vond.

_ MarcelloW _

Ik zag laatst de Nokia streaming box voorbij komen.

Ideale mix qua online en locale content streamer (kodi installeren en gaan)


https://computertotaal.nl/artikelen/internet-thuis/nokia-streaming-box-8000-nbspslanke-mediaspeler-met-google-inmenging/
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Marco66

Quote from: Teejoo on October 16, 2022, 07:17:24
Voor streamen van Netflix etc is de ATV echt de beste optie naar mijn mening. Voor lokale content ben ik nu gegaan voor Zappiti, hoewel ik de Zidoo ook erg goed vond.

Idem hier ook een atv voor apps en aangeschafte films en zappiti pro voor eigen content.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

HereIsTom

Ik heb nu een Sony Android TV waarmee ik alles kan streamen en waarop Netflix, Disney+, Kodi enz. prima afspelen in 4K HDR met Dolby Atmos aangesloten via de versterker.
Hiervoor had ik een Nvidia Shield die dat ook kon.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

vanadium

Van de week een Dune HD Pro Vision 4K Solo aangeschaft om lokale bestanden te streamen. Ben er zeer over te spreken en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor streaming van Netflix etc gebruik ik een Shield Pro.

angelo41

Een atv voor streaming hier,shield pro 2019 voor lokaal content met plex.

Verstuurd vanaf mijn Pixel 6 Pro met Tapatalk