Zelf geopende topics niet meer op lock kunnen zetten

Started by Spijkie, October 14, 2022, 12:11:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spijkie

Op de een of andere manier kan ik mijn zelf geopende topics niet sluiten, op lock zetten. Klopt dit ?

Gr Spijkie
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

PascalP

Quote from: Jumping Jack on October 14, 2022, 12:20:02
Kan volgens mij enkel in de markt.

Dat dacht ik ook inderdaad, nooit eerder gezien dat ik een ander topic kan sluiten behalve daar.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Nahpets

In "De markt" kun je je eigen topics sluiten. Ze worden daarna (ooit) gearchiveerd.

Topics in alle andere rubrieken kun je niet zelf sluiten. Je kunt wel een verzoek doen aan de mods om een topic te sluiten. Ik zou er dan wel een behoorlijke onderbouwing bij doen waarom het sluiten van het topic voor jou zwaarder moet wegen dan het open houden voor de rest van het forum. Met "ik voel mij op mijn lange teentjes getrapt." zal wellicht niet tot het gewenste resultaat leiden.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.