Sony VW550ES meeneemprijs

Started by freak1, September 23, 2022, 11:41:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

freak1

ivm nieuwe inrichting audio en video een complete thuisbioscoop te koop. zie ook mijn andere advertenties voor o.a. projector, receiver, speakers, stoelen en nog meer..
alles uit een zeer goed verzorgde omgeving en uiteraard 100 procent rook en geurvrij!

Sony VW550ES projector
aangeschaft bij onze home theater sponsor :)
ISF gecalibreerd
inclusief plafondbeugel en 10 meter hq hdmi kabel
1751 uur op de huidige lamp, oude lamp met 1300 uur bijgeleverd
uiteraard werkend te zien, perfecte staat, in orginele doos!

2500 euro is echt een meeneemprijs maar als er hier een member zit die hem over wil nemen kunnen we wellicht praten.. zeker in combinatie met andere zaken :)

SpeedyAndré

Heb je een plaatje of beschrijving van de plafondbeugel?
Ik wil eens kijken of het hier gaat passen met dat formaat en het gewicht.
Ongeveer 4m van een 120inch scherm af is de bedoeling.
Er staat ook een VW520 te koop maar die heeft een minder goede hdmi ingang (geen hdr bij 50fps).
De winst voor mij vergeleken met de Optoma is denk ik beter zwart, de gemotoriseerde lens en wellicht hoe stil hij is.
Verder verwacht ik een beter 3d effect (zonder 3d bron) ofwel een goede diepte weergave met meer details.

André  8)
Northstar Extremo Monster Sigma 2K Xtc + NBS powercords Sphinx PJ8 Straightwire Virtuoso 2x Aragon Palladium Infinity Renaissance 90 Soundaware D100
Onkyo Tx-RZ3100, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp203 + Bdp83, Shield 4K, Toshiba HD-XE1 PS3, PS4 Pro, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil Panasonic MDC07H3E5 warmtepomp

freak1

kijk eens..
ik stuur je even een PB.. als je oprecht interesse hebt dan wil ik het graag vlot afhandelen, anders gaat hij via marktplaats heb daar best veel interesse maar veel liever via hier eigenlijk..

freak1

in principe verkocht aan Speedyandre!