Manueel masking scherm

Started by home@the movies, May 26, 2023, 20:04:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr. A

Quote from: home@the movies on May 27, 2023, 22:29:56Dat kan absoluut, 132 inch native 2:35:1 met making naar 16/9 is het grootste formaat, ik zou je ten zeerste aanraden om ons Dreamscreen akoestische doek eens te vergelijken met screen excellence, ik vermoed dat je je idee gaat bijstellen  ;)
We kunnen het Dreamscreen doek custom in het masking frame monteren, zo heb je the best of both worlds.
Zowel de akoestische eigenschappen van Dreamscreen als de compleet onzichtbare structuur en de audio eigenschappen zijn van een bijzonder hoog niveau.
Ik wil je gerust eens een sample van het doek opsturen, of je komt gewoon langs om het zelf te bekijken en te beoordelen.
De prijs voor deze combinatie zal een geweldig stuk lager zijn dan de screen excellence, en de kwaliteit van het doek op zijn minst even goed, en ik durf stellen, zelfs beter.

Dat klinkt heel goed Werner en hier ben ik zeker geïnteresseerd in!! Ik zie dat dit product nog niet op jullie website te vinden is? Ik zou zeker een sample willen ontvangen van het Dreamscreen scherm als dat kan.

denoontje

Het lijkt wel erg op mijn scherm (ook bevestiging van doek in frame). Mijne is traploos qua formaat...zo kan ik ook Netflix beeld masken. Kan die van jullie dat ook?

home@the movies

Quote from: denoontje on May 29, 2023, 11:08:58Het lijkt wel erg op mijn scherm (ook bevestiging van doek in frame). Mijne is traploos qua formaat...zo kan ik ook Netflix beeld masken. Kan die van jullie dat ook?
Volledig traploos instelbaar.

denoontje

Dat is een goede feature :headbanging:

home@the movies

#29
Quote from: Mr. A on May 28, 2023, 14:47:58Dat klinkt heel goed Werner en hier ben ik zeker geïnteresseerd in!! Ik zie dat dit product nog niet op jullie website te vinden is? Ik zou zeker een sample willen ontvangen van het Dreamscreen scherm als dat kan.

Stuur even een mailtje naar werner@cinedream.be met je adresgegevens, dan stuur ik een sample van het Dreamscreen doek naar je toe.


pdeenen

Hoi Werner,
Hoeveel ruimte in cm nemen de randen (het niet zichtbare deel) van het frame in beslag?
Bij mij is de hoogte namelijk de beperkende factor, terwijl ik een zo breed mogelijke 2.35 scherm zou willen monteren...

home@the movies

Quote from: pdeenen on July 31, 2023, 18:07:43Hoi Werner,
Hoeveel ruimte in cm nemen de randen (het niet zichtbare deel) van het frame in beslag?
Bij mij is de hoogte namelijk de beperkende factor, terwijl ik een zo breed mogelijke 2.35 scherm zou willen monteren...

Wat bedoel je met "het niet zichtbare deel" wil je daarmee bedoelen de zwarte randen van het frame?

tmt

Werner, dat ziet er allemaal heel lekker uit  :pompom:

Wat is het grootste 16/9 scherm dat je hierin hebt? Ik heb nu een 150inch 16/9 scherm.
Dat 132inch 2.35:1 dat je vermelde komt in de buurt qua grootte maar 16/9 zou dan een pak kleiner worden dan ik nu heb. En het 16/9 aanbod is aan het stijgen vind ik (hoogwaardige series, IMAX versies van films, allemaal in 16/9)

Hoe dik zijn die schermen? Want bij mij schuif ik er een gordijn voor als het scherm niet in gebruik is (tegen "bevuiling" en ook omdat het geen 100% dedicated cinema is, dus scherm compleet onzichtbaar, want 11 grote speakers, 2 dikke subs, een gigantische beamer en een donkergrijs plafond is doodnormaal in een gewone kamer  ;D  ;D )
Sound: B&W 802 op Classé.
Video: JVC NZ8 op 150inch

home@the movies

Quote from: tmt on September 14, 2023, 12:34:55Werner, dat ziet er allemaal heel lekker uit  :pompom:

Wat is het grootste 16/9 scherm dat je hierin hebt? Ik heb nu een 150inch 16/9 scherm.
Dat 132inch 2.35:1 dat je vermelde komt in de buurt qua grootte maar 16/9 zou dan een pak kleiner worden dan ik nu heb. En het 16/9 aanbod is aan het stijgen vind ik (hoogwaardige series, IMAX versies van films, allemaal in 16/9)

Hoe dik zijn die schermen? Want bij mij schuif ik er een gordijn voor als het scherm niet in gebruik is (tegen "bevuiling" en ook omdat het geen 100% dedicated cinema is, dus scherm compleet onzichtbaar, want 11 grote speakers, 2 dikke subs, een gigantische beamer en een donkergrijs plafond is doodnormaal in een gewone kamer  ;D  ;D )

Hi,

132 inch, diagonaal in 16/9 is het grootste scherm wat in het aanbod zit, dat is dus inderdaad niet zo groot als datgene wat je n u hebt, grotere schermen hebben ze jammer genoeg niet in het masking aanbod.

En tust me, we hebben net een installatie gedaan in een woonkamer die ook stevig uit de kluiten gewassen is, inclusief compleet verlaagd zwart plafond met alkoof, akoestische behandeling, en de hele zwik. Je bent dus niet de enige die het 'normaal vindt' om in een woonkamer een joekel van een HT installatie te hebben staan  ;)  ;D  ;D

N1v3K

Quote from: home@the movies on May 26, 2023, 20:04:11Prijzen
Native 16/9 naar 2:35:1 making
Matwit 204 cm beeldbreedte 1079 Euro
Matwit 221 cm beeldbreedte 1179 Euro
Matwit 235 cm beeldbreedte 1609 Euro
Matwit 266 cm beeldbreedte 1689 Euro
Vraagje Werner...
Vanwaar de enorme sprong in prijs van 221cm breed naar 235cm breed?

Ik ben met een schuin oog aan het kijken naar een ander scherm en vroeg me af waarom hier zo'n enorm gat zit...