Monitor Audio Silver RX6 - set witte speakers

Started by Pathos, September 15, 2022, 19:06:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pathos

Monitor Audio Silver RX6

Ik bied mijn Monitor Audio RX6 speakers in het wit te koop aan.

Ze kunnen met een krachtige versterker prima uit de voeten maar ik heb deze luidsprekers gebruikt met een buizenversterker met een vermogen van slechts 2 x 35 watt en ook dan leveren ze door de hoge gevoeligheid van 90 dB een uitstekend geluid. Met weinig vermogen kun je ze dus al hard laten spelen als je dit zou willen.

De luidspreker kan zowel met gestripte luidsprekerkabel als met bananenplugs worden aangesloten. De luidsprekers zijn in prima staat en door de hoogglans witte uitvoering een echte eye catcher in een modern en strak interieur.

Er zijn 2 bijpassende stoffen magnetische luidsprekercovers bij in lichtgrijs, hoewel ik ze zonder cover veel mooier vind. Deze kan je het best wel gebruiken als je kleine kinderen , huisdieren of een stoffige omgeving hebt.

Incl. Spikes en foam bungs.
Hier te beluisteren.

Systeem: 2 1/2 weg
Frequentierespons: 38Hz - 35kHz
Gevoeligheid (1W@1M): 90dB
Nominale impedantie: 6 Ohm
Minimale impedantie: 4,3 Ohm
Maximale SPL: 114,8
Vermogensverwerking (RMS): 125W
Crossover-frequentie:
LF: 700Hz
MF/HF: 2,7 kHz
Aanvulling speakerunits:
1 x 6" RST® basdriver
1 x 6" RST® bas/midden-driver
1 x 1" (25 mm) C-CAM® gouden dome-tweeter
Externe afmetingen (H x B x D):
87 x 18,5 x 25cm
Gewicht (per stuk): 16,4 kg .

Prijs: 350,-

De conditie is zeer netjes
Stereo 2.2 setup:
Pathos T.T. ~ AURALiC Altair G1 ~ Spendor A7 ~ Gaia III ~ 2x REL T/5x ~ Silent Angel Bonn N8 ~ 2x Farad Super3 LPS
Bekabeling: Audiomica: Celes Excellence M1 -> Erys Excellence M2 Luxury RCA -> Arago Excellence Luxury RJ/E. AudioQuest: Niagara 1200 -> Hurricane -> Blizzard -> Monsoon -> NRG-Z3 -> Vodka RJ/E. QSA: Yellow fuses. Synergistic Research: Purple fuse.
Akoestiek: Easy Noise Control.