Mediaplayer met pensioen. Whats next?

Started by Shadowfox, July 30, 2022, 12:52:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shadowfox

Dune zidoo zappity....whats next

Momenteel een zidoo x9s in bezit en het word eens tijd voor een upgrade.
Van alle features die de huidige players hebben vind ik persoonlijk geluid en beeld het belangrijjst. Dus instellen en draaien maar.

Ik heb de zidoo z9x op het oog voor een schappelijke prijs van 219 kunnen vinden. Als ik hoger in het segment zou gaan vind ik dan wat beters of zijn de verschillen zo weinig dat je eigenlijk meer betaalt voor de extras?

jahtari

Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Toni71

Odroid n2+ met coreelec. Kodi op linux.

williams

QuoteDune zidoo zappity....whats next

Momenteel een zidoo x9s in bezit en het word eens tijd voor een upgrade.
Van alle features die de huidige players hebben vind ik persoonlijk geluid en beeld het belangrijjst. Dus instellen en draaien maar.

Ik heb de zidoo z9x op het oog voor een schappelijke prijs van 219 kunnen vinden. Als ik hoger in het segment zou gaan vind ik dan wat beters of zijn de verschillen zo weinig dat je eigenlijk meer betaalt voor de extras?   


Het antwoord zit al in je vraag  ;)

Mijn mening is dat het niet veel beter wordt als de Zidoo 9x ,dit is gewoon een erg goede speler voor het geldt .
Duurdere spelers hebben wat meer mogelijkheden maar spelen niet perse beter daar ook hier dezelfde chip inzit .
Wil je het beste uit je beeld halen dan moet je denken om er een Lumagen of Envy ertussen te zetten maar wel tegen een hele stevige prijs .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.