Nieuwe versie Firefox (browser) is uit versie 0.9

Started by Erik, June 15, 2004, 18:47:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

RuudG

Ik heb dat ook een keer gehad, bij een andere website dan wel en niet zo extreem. Er vinden overigens bij mij zo en nu en dan rare, niet reproduceerbare foutjes plaats. Is hopelijk in versie 1.0 opgelost.

Ruud

advr


\
Ik heb er ook geen last van gehad. Gelukkig. :D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Erik

Quote from: RuudG on June 22, 2004, 12:08:56

Zit onder options => advanced => select new tabs opened from links. Deze uitvinken zorgt voor behoud van focus op huidige tab.

Ruud
Aha dan hebben ze hem nu anders genoemd. Bedankt deze zou ik echt niet zonder hulp gevonden hebben. Niet de slimste omschrijving IMHO   8)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Ik heb het denk ik tot nu toe 3 keer gehad. Een refresh en alles staat alsnog goed bij mij.
Met mijn surfgedag zal dat 1 op de 600 zijn geweest schat ik.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Scarp

Quote from: RuudG on June 23, 2004, 20:19:03
Ik heb dat ook een keer gehad, bij een andere website dan wel en niet zo extreem. Er vinden overigens bij mij zo en nu en dan rare, niet reproduceerbare foutjes plaats. Is hopelijk in versie 1.0 opgelost.
Niet reproduceerbare fouten zijn erg moeilijk goed op te lossen, dus verwacht er niet teveel van. Of ze moeten echt door code inspecties de problemen vinden.

Erik

Aan de andere als het met een refresh alsnog goed staat. Aangezien er veel plaatsjes opstaan heeft het misschien te maken met het renderen van een pagina terwijl nog niet alles (opbouwinfo pagina) binnen is. Aangezien de tweede keer het wel goed staat. Veel, in ieder geval de opbouwinfo) staat dan al in zijn cache.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

advr



Help, gebruikt iemand de Java plugin i.c.m. Firefox. ;D Moet ik de Windows plugin gebruiken of die van Mozilla 1.2?? ???
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Sullivan

#58
Quote from: advr on June 24, 2004, 13:51:21


Help, gebruikt iemand de Java plugin i.c.m. Firefox. ;D Moet ik de Windows plugin gebruiken of die van Mozilla 1.2?? ???

Je moet de sun plugin gebruiken of werkt dat niet?

mvg,
Frank

Erik

Java plugin ??? Java is toch standaard ingebakken in FF?
Mij in ieder geval niet opgevallen dat hij miste.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

advr



Kijk maar eens op www.poljot.com (horloges) links bovenin wordt om een plugin gevraagd. Bij mij niet standaard. Maar ik download dat koffie potje wel van Sun.  ;)

Javascripts staat wel aan maar is waarschijnlijk niet voldoende... ;D

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Scarp

#61
Bij windows xp zit inderdaad standaard geen java virtual machine meer. Die van sun is ook prima.

java en javascript (of jscript) zijn trouwens compleet andere dingen.

advr

Quote from: Scarp on June 26, 2004, 16:00:24
java en javascript (of jscript) zijn trouwens compleet andere dingen.

ja, weet ik 8)

Ik zal de plugin eens gaan installeren.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Sullivan

Hmm, vreemd ik dacht dat ik hier een paar dagen geleden een berichtje had geplaatst dat er een nieuwe versie (0.9.1) uit is.

Bij deze!

mvg,
Frank

advr

Berichtje niet gezien. ;D

maar 0.9.1 wel al gedownload... O0
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Erik

Zou kunnen er worden hier wel vaker berichten verwijderd.

Als jullie toch bezig zijn de emailclient is ook van een miniupdate voorzien (Thunderbird 0.71)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

advr

Quote from: Erik on July  1, 2004, 18:59:24
Als jullie toch bezig zijn de emailclient is ook van een miniupdate voorzien (Thunderbird 0.71)

Dank, zal ik ook meenemen. O0
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Erik

tip voor ff 0.91 gebruikers. Ik werd er ook gek van.

Enter "about:config" (without the quotes) in the address/URL bar. Enter "update" (without the quotes) in the filter box, then right-click any prefs shown in bold and select reset in the context-menu. Then make sure to turn off all software and extension update preferences (Tools -> Options -> Advanced -> Software Update) - but leave "Allow web sites to install software" alone.

I updated the title of the thread. While Firefox 0.9.1 fixes the repeated crash problem with Firefox 0.9, it introduces another fun "feature" that can be corrected the same way.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

advr

?????

Ik heb nergens last van ::)

Wat bedoel je eigenlijk?   :)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

VlisChris

Wat zijn de belangrijkste voordelen van .91 tov .9?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

090 had een vervelende crashbug, wardoor hij ineens niet meer opstarte, hier al ergens door mij gemeld.
Er zaten nog een paar andere vervelende bugs in, die mij overigens niets zeiden. Maar de makers vonden deze blijkbaar wel zo belangrijk dat deze in 091 werden opgelost. Installeren gaat heel makkelijk, gaat gewoon over de oude heen.

advr: 091 loste eea op, maar introduceerde helaas een andere "bug". Hij vertelde mij elke sessie dat er een kritieke update uit was (091 ;) ).
Maar aangezien ik die dus al had geupdate, waarom de melding ???

Bleek ik gelukkig niet de enige te zijn. Had zelf overigens al de update check al uitgezet, dus had er geen last meer van. Maar ik dacht misschien handig voor iemand anders.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

ik dacht trouwens dat FF vrijwel alle popups weet tegen te houden?
Heb helaas Kazaa nodig dus voor het eerst in maand of 2 weer geinstalleerd, en meteen weer pop/ups.... (heb een stuk of wat volksliederen nodig voor mijn zus.....)
Klopt het dat ik toch weer popups heb?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Scarp

FF houd alleen popups tegen die binnen FF opkomen. Die van Kazaa houdt ie niet tegen uiteraard.

B.J.

Ja want nu heb je spyware geinstalleerd.

Je had beter emule of dc++ kunnen installeren.

spybot is nu je oplossing

advr


e-mule werkt zeer goed, soms wat langzaam maar het werkt wel  ;D


even off-topic:
heeft iemand evaring met het downloaden van films via de nieuwsgroepen?? :P

Ad.

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster