android smartphone in de schuif?

Started by Dirk, July 20, 2022, 13:24:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirk

Ik zou graag m'n ebike willen "opvoeren" zodat de maximaal ondersteunde snelheid wat hoger kan ingesteld worden dan 25km/h.
Hiervoor heb ik door de dealer de app "etuning" geadviseerd gekregen, maar om de Shimano firmware van mijn fiets te downgraden (zodat die compatibel is met deze tuning app) wordt aangeraden om een android toestel te gebruiken en geen iPhone zoals ik die heb.
Over eisen qua hardware vh toestel lees ik niets, de smartphone moet enkel beschikken over bluetooth en dmv een kabel kunnen worden verbonden met een computer.

Is er hier iemand die een oude android telefoon in de schuif heeft liggen waar 'ie niets meer mee doet en die ik voor een prikje (verzendkosten uiteraard vergoed) mag hebben om dit te doen?
Ik moet hem ook wel aan de laptop kunnen verbinden om files te downloaden, dus inclusief de nodige kabel(s) aub  ;)

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

heb bij Coolblue maar even de goedkoopste smartphone gekocht...als ik er zin in heb stuur ik die na gebruik ook gewoon onbeschadigd terug, heeft iemand nog een leuke "tweedekans" mogelijkheid ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Nahpets

Quote from: Dirk on July 21, 2022, 11:55:55
als ik er zin in heb stuur ik die na gebruik ook gewoon onbeschadigd terug

Dat is best heel treurig.

En dan prentendeer je ook nog een dealer te zijn.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Staaled

Quote from: Dirk on July 20, 2022, 13:24:55
Ik zou graag m'n ebike willen "opvoeren" zodat de maximaal ondersteunde snelheid wat hoger kan ingesteld worden dan 25km/h.
Hiervoor heb ik door de dealer de app "etuning" geadviseerd gekregen, maar om de Shimano firmware van mijn fiets te downgraden (zodat die compatibel is met deze tuning app) wordt aangeraden om een android toestel te gebruiken en geen iPhone zoals ik die heb.
Over eisen qua hardware vh toestel lees ik niets, de smartphone moet enkel beschikken over bluetooth en dmv een kabel kunnen worden verbonden met een computer.

Is er hier iemand die een oude android telefoon in de schuif heeft liggen waar 'ie niets meer mee doet en die ik voor een prikje (verzendkosten uiteraard vergoed) mag hebben om dit te doen?
Ik moet hem ook wel aan de laptop kunnen verbinden om files te downloaden, dus inclusief de nodige kabel(s) aub  ;)
Ik heb het onlangs geprobeerd en hoewel het simpel zou moeten zijn is het mij niet gelukt.

Al naar een Badass box gekeken?
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

jvanhambelgium

Badass-box werkt prima al verschillende jaren naar het schijnt, heb het van horen zeggen  :D
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

Staaled

#5
Gisteren met eddy135 tot de conclusie gekomen dat de E-Giro een gedrocht is.

Oplossing is die dingen gewoon 120 bergop te laten draaien en dan voor de veiligheid toch maar op een gesloten parcours.
Wij zijn al fan. :D 
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Dirk

Quote from: Nahpets on July 21, 2022, 13:33:05
Dat is best heel treurig.

En dan prentendeer je ook nog een dealer te zijn.
en ik weet ook weer waarom ik hier nog zelden wat post  ::)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

roland p

Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind het heel raar dat dat opvoeren als normaal wordt gezien.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Rowdy

Wat voor type Android, de nieuwste versie of mag het ook Android One zijn?

Mediator


Deleted User

"Demo-units te koop van Amphion ea"

Die zijn natuurlijk ook gebruikt en onbeschadigd teruggestuurd????