Lfe kabel maken

Started by joostb, July 13, 2022, 15:15:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

joostb

Ik zit er aan te denken om zelf een lfe kabel te maken van ongeveer 10 Meter. Zijn er hier mensen die er zelf eentje hebben gemaakt?

denoontje

Ooit gedaan met een microfoon snoer en 2 losse pluggen. (Bij sub erbij gekregen van dealer). Ging prima.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

RalphH

Vraag is wellicht ook een beetje waarom je dat wilt. Als kostenbesparingen hoef je het niet te doen denk ik.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

joostb

Quote from: RalphH on July 14, 2022, 10:45:45
Vraag is wellicht ook een beetje waarom je dat wilt. Als kostenbesparingen hoef je het niet te doen denk ik.

Omdat ik alleen maar hele dure kabels kan vinden van 10 Meter. Heb niet het budget om er 100 euro aan uit te geven

Refie

Denon X3000, Parasound A21+, A52+, Quadral Aurum: Orkan 9, Base Maxime 9, Phase 9, Sub Orkus DSP, Chromium Phase. ATV 4K, Sony UBP-X800M2, XR-65A90J
Outdoor: Loxone Audioserver 4x Stereo extension 4xPolk Atrium 8, 2x Aurum Phase 9, 4x Quadral C7, XR-75X90J
Loxone, Tesla

RalphH

Een fatsoenlijke rca kabel hoeft inderdaad (naar mij idee) niet duur te zijn. Heb zelf 10m HQ kabel liggen en er komt gewoon geluid uit de sub.

Wil je geen dropveter, neem je wat beter afgeschermde, moet makkelijk lukken onder de €20,-. Kun je zelf niet voor gaan solderen.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Volgens mij heb ik ook nog wel wat liggen. Moet wel even goed zoeken. En kijken of er iets van 10 meter ligt.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

joostb

Quote from: chansig on July 14, 2022, 13:19:53
Volgens mij heb ik ook nog wel wat liggen. Moet wel even goed zoeken. En kijken of er iets van 10 meter ligt.

Gr. Hans

Ben benieuwd

chansig

Anders ik wel. Ik laat het van het weekend even weten.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Ruim 10 meter. Geen idee welk merk.





Laat maar weten.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Ik heb ook nog heel veel stereo meters liggen. Welke je zo uit elkaar kan trekken en dan heb je mono. Deze heb ik gebruikt toen ik 4 subs gebruikte door de ruimte heen. Geen enkel probleem qua geluid. Zal de kist eens achter het gordijn trekken. Misschien ligt er nog meer.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

joostb

Quote from: chansig on July 17, 2022, 09:23:07
Ik heb ook nog heel veel stereo meters liggen. Welke je zo uit elkaar kan trekken en dan heb je mono. Deze heb ik gebruikt toen ik 4 subs gebruikte door de ruimte heen. Geen enkel probleem qua geluid. Zal de kist eens achter het gordijn trekken. Misschien ligt er nog meer. Hans ik ben inmiddels voorzien.  Mijn vader kwam met een kabel aanzetten. Heeft hij voor mij gek9cht

Gr. Hans