Diverse sacds

Started by Spijkie, May 21, 2022, 08:14:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spijkie

Mijn vader heeft nog een redelijke stapel sacds waaronder:

16 stuks rolling stones
Dire straits brothers in arms
Moody blues 2 stuks
Bob Dylan 4 stuks
Animals 1

Hij zet ook af en toe op marktplaats, de gemiddelde vraagprijs een €40. Conditie als nieuw. Als iemand belang heeft dan hoor ik t graag. Pm gerust.

Gr Spijkie
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

pameijer

Hier kan ik weinig mee. Je verkoopt ze niet zelf, niet hier, geen idee welke albums precies voor welke prijs. Misschien de ad flink aanvullen!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Spijkie

pamijer, gelukkig kunnen anderen er genoeg mee. Misschien een andere toon?
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

CZ79

Het staat wel in het ' te koop' topic dus op zijn minst een overzicht van de titels en een vraagprijs lijkt me dan op z'n plaats.

Advertenties hier zijn voor minder al verwijderd
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

pameijer

#4
Quote from: pameijer on May 21, 2022, 10:47:57
Hier kan ik weinig mee. Je verkoopt ze niet zelf, niet hier, geen idee welke albums precies voor welke prijs. Misschien de ad flink aanvullen!

Quote from: Spijkie on May 21, 2022, 12:28:58
pamijer, gelukkig kunnen anderen er genoeg mee. Misschien een andere toon?

Andere toon..., even kijken:
Mijn eerste zin: gaat over mezelf.
Mijn tweede zin: zijn feiten:
Mijn derde zin: Een verzoek, niet heel onvriendelijk.

De regels voor een verkooptopic zijn heel duidelijk hier dus kom op, en maak een mooie advertentie!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

beunky

Graag eigen foto's plaatsen.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"