speelt niet alle MP# bestanden af .

Started by leo de groot, May 5, 2022, 16:49:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

leo de groot

Hallo . haal met een MP3 convertor muziek van You Tube af .komen in mijn muziek map terecht op mijn PC en kan op de PC alles zonder problemen afspelen . alle bestanden zijn MP3 . dat staat er bij eigenschappen ook bij . maar als ik ze als data op een CD-R brandt . gaat het fout tijdens het afspelen op mijn Pioneer DVD speler . brand 72 nummers en geeft  dan vervolgens bij nummer 16 t/m20 en nummer 27 en 28 ,33 ,41 en 43 aan UNPLAYEBLE . heb dit al diversen keren gehad . diversen branders geprobeerd . maar het probleem blijft bestaan .hij slaat deze nummers gewoon over en gaat naar het volgende nummer . naar mijn mening zijn alle bestande het zelfde . wordt er knettergek van  . weet er iemand hier raad mee ??? zeer graag .

leo de groot

even als aanvulling de gebrande CD-R speelt in de pc speler wel alles af .

mikekiwi

Is het niet een bitrate dingetje? Dat die probleemtracks in VBR zijn (kunnen niet alle spelers aan) en de andere CBR? Of zoiets?

PC is wat dat betreft meer een allesvreter dan een DVD speler

leo de groot

sorry hoor maar dat gaat een beetje boven mijn pet . is er een manier om er achter te komen of de bestanden van eerder genoemde nummers afwijken van de overige nummers . heb er al via eigenschappen naar gekeken ook naar de beveiliging . maar kon geen verschil ontdekken .

Slainte

Je moet hem denk ik niet als data-cd branden, maar als mp3-cd.
Ik weet niet welk programma je gebruikt om te branden, maar kijk eens burnaware.

https://www.burnaware.com/download.html


JPlay - Chord DAVE - ASR Emitter I Exclusive - Magnepan 1.7i

Deleted User

Als een DVD/CD speler moeite heeft met een CD-R dan is het 9 van de 10 keer een buffer probleem... Op Google meerdere voorbeelden te vinden.

De opmerking van Slainte is zeker correct:

"Een 74 - minuten CD bevat 333.000 blokken met 2352 bytes per blok gegevens . Audio- CD's de hele 2352 bytes per blok . Gegevens grootte op de 74 - minuten audio-cd is 783 MB
Capacity , Bytes en Blocks - . Gegevens-cd's

74 minuten data -schijven ( CD - ROM ) , afhankelijk van de write -modus , bevatten ofwel 2048 bytes ( stand 1 ) of 2336 bytes ( mode 2 ) van de gegevens . De verloren bytes in data -cd's zijn goed voor synchronisatie , sector id , foutdetectie en foutcorrectie voor elk blok . Daarom is de gegevens grootte voor de cd - rom is slechts 650 MB ."