HDMI switch met audio out

Started by Hevonen, April 29, 2022, 21:02:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hevonen

Heeft iemand een advies voor een goede en betaalbare HDMI switch (2 in - 1 out)? De zoekfunctie leverde niet direct iets op.

Als bron is er een Apple TV 4K en een oppo bd93. Beide aan te sluiten op een Epson tw9300. Voor het geluid gebruik ik een. Linn Majik DSM (waar nu de oppo al rechtstreeks coaxiaal aanhangt). Het idee is om via de switch ook het geluid van de Apple TV naar de Linn te krijgen.

Alvast dank voor alle mogelijke tips.

Mvg
Jochen

katwax

Marmitek Connect 421 heb ik, is digital out en nooit problemen mee.

Het laatste cijfer moet een 1 zijn, dat duid het aantal audio outputs aan.
(Eerste is aantal hdmi in en 2de aantal hdmi out)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Hevonen

Bedankt voor de tip. Het is de Connect 642 Pro geworden. Op die manier kan ik alles zowel met de tv als de beamer verbinden zonder ooit te moeten switchen.

Ik moet wel zeggen dat ik even de bomen door het bos niet meer zag; hdmi 2, 2.1, 2.0b; hdcp 1.4 - 2.2,... Hopelijk future proof nu.

katwax

Quote from: Hevonen on April 30, 2022, 18:07:51
Bedankt voor de tip. Het is de Connect 642 Pro geworden. Op die manier kan ik alles zowel met de tv als de beamer verbinden zonder ooit te moeten switchen.

Ik moet wel zeggen dat ik even de bomen door het bos niet meer zag; hdmi 2, 2.1, 2.0b; hdcp 1.4 - 2.2,... Hopelijk future proof nu.
Ik zou niet teveel kijken naar wat je mogelijk in de toekomst gaat nodig hebben, meestal tegen de tijd dat je dan upgrade doet blijkt er toch iets niet aanwezig te zijn (of bestond nog niet). Gewoon kijken naar wat je nu nodig hebt.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543