Sony VPL XW-5000 en XW-7000

Started by J.A.F._Doorhof, April 26, 2022, 16:14:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riwi

Quote from: SpeedyAndré on October 23, 2022, 19:05:10
Oeh lastig, ik hoopte dat het met een laptop kan via usb3 want ik heb geen recente gewone pc.
Geen probleem om e.e.a. in elkaar te zetten, echter vooralsnog weinig budget.
Een Elgato zie ik hier en daar al gaat dat niet altijd vlekkeloos.
Ik had het werkend met een RTX2060, maar dat was op het randje. En dat was met Kodi als speler. Als je VideoProcessor draait heb je meer power nodig. Ik heb het getest met dit kaartje en een RTX3060ti en dan draait het soepel. Met een laptop geen kans denk ik tenzij daar een dikke nvidia kaart in zit. USB3 denk ik ook niet snel genoeg.
Deze capture kaart geeft geen audio door. Dat wist ik niet. Maar vandaar dat hij dus na een week testen te koop is. Hij doet ook max 4k30p, dus een speler met 4k60p menu's dat wil niet. Met een Dune, Shield of Oppo kan je dat gewoon vast op 4k24p zetten.

Teejoo

Quote from: papaleo on October 23, 2022, 18:57:35
Ik begrijp dit niet...of wellicht verkeerd.
Ik neem aan dat je het 4k/HDR videosignaal in/door de Envy sdr2020 naar de JVC stuurt (zonder hdf-flag) en de Envy de DTM laat doen ipv de JVC want dan is het toch dubbel DTM?
Of ga je buiten de Envy om rechtstreeks naar de JVC?
Nee, de vlag wordt gebruikt om de juiste JVC setting met filter te triggeren. Dat staat los van de eigen JVC tonemapping omdat je 'import' selecteert. Zie ook https://madvrenvy.com/wp-content/uploads/JVC-Laser-Envy-Setup-Guide.pdf

Ik geloof overigens niet dat de Envy het signaal omzet naar SDR2020, maar dat zou ik moeten nakijken.