To upgrade or not to upgrade to NAD T778

Started by Mrwhoopie, April 18, 2022, 19:34:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mrwhoopie

Al jaren een tevreden NAD gebruiker, mijn huidige set-up is een T777 met interlink naar een C275BEE voor de fronts.
De speakers zijn de Dynaudio exit x38 (fronts) X28 (center) X14 (rears).

Het gezin wil moderniseren en geluid kunnen streamen. Als NAD-addict kom je dan dus bij bluesound uit.
Ik kan de T777 laten upgraden naar een 4K beeldkaart en BlueOS maar dan ben ik 1K verder Dan denk je toch weer, misschien kan ik upgraden naar de nieuwe T778.

Omdat ik er de laatste tijd totaal niet meer mee ben breng geweest zo ik deze vraag graag aan jullie kenners stellen.

Is de T778 een goede upgrade? De filmpjes die ik er nu van gezien heb loven het ding allemaal de hemel in, maar wat is wijsheid  ;)

Alvast bedankt

jahtari

#1
Na onderstaand filmpje was ik genezen. Hoe mooi een apparaat ook mag zijn, als er allerlei bugs in zitten wil ik het niet. Hoe mooi een apparaat dan misschien ook klinkt, als het verzaakt op een cruciaal/fijn moment, dan houdt het direct op.

https://www.youtube.com/watch?v=ZDMRxtBnC0M

Voor wie het duits niet machtig is, deze knakker geeft aan waarom hij stopt met de verkoop van de T778.

Zie ook elders hier voorbeelden van arcam, zelfde. Rare zaken waar je gewoon het plezier van vergaat.
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

snicky

#2
Oei, dat had ik nog niet voorbij zien komen. Ik ben ook zeer geïnteresseerd in deze receiver, vanwege de vele lovende reacties online en ook in hifi zaken. Ik was er al helemaal uit en wilde hem binnenkort halen.

Zet mij toch weer even aan het denken dit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

Mrwhoopie

Mja, dit moeten we wel nuanceren denk ik. Hij had een pre-release demo model. Ondertussen zijn er redelijk wat updates geweest en heeft

Andrew Robinson heeft later ook een review gemaakt:

https://www.youtube.com/watch?v=JB8a5qlIl7o

En hij is dan weer heel enthousiast.

Trabuca

Die Andrew is over alles heel enthousiast, die wordt dik betaald voor zijn uitspraken. Ik ben klaar met zijn reviews.
Denon AVC-X3800h | NCore500mp | Kef R3, R2C | Sony 85X95L | JL Audio 12W6 DIY Sub