Vreemd, van bijna 400 post in een keer terug naar 250

Started by Rick-DTS, June 13, 2004, 14:12:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rick-DTS

Vreemd,
Ik weet heel zeker dat ik bijna 400 posts had, nu zijn dat erineens maar 250  ???
Heeft iemand anders daar ook last van ?

Rick

Scarp

oude te koop posts worden af en toe weggehaald.
posts in test sectie worden wegehaald.

Misschien daarom?

Rick-DTS

Ik heb nog nooit iets in de test sectie neergezet.
Ik  heb ooit eens wat LD's te koop gezet maar dat is heel lang geleden en waren maar een paar posts.
Strange.....


Sullivan

Ik kan me wel herinneren dat je veel (hebt) (ge)post in de digitale camera sectie. Die is in zijn geheel verplaatst naar een ander forum, dus dat kan het verklaren.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=18188.0

mvg,
Frank

Rick-DTS

Dat zou nog wel eens kunnen ja.
Daar stond wel het een en ander van mijn hand.
Dan zal dat de reden wel zijn.
Thanx, ook weer opgelost.

Rick

J.A.F._Doorhof

Helemaal correct de digitale fotografie is opgeschoond en overgezet naar het nieuwe forum.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

papaleo

Mijn posts worden de laatste tijd wel erg vaak naar beneden bijgesteld  ???
Zo was ik van de week nog een trotse "Senior member"met 502 posts, werd ik naar 490 bijgesteld,gisteren/vandaag had ik er weer een stuk of 6 bij ge-post dus stond weer op 496 en verdomd een paar minuten later sta ik weer op 492... ???
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Kerstmanno

Quote from: papaleo on March 15, 2005, 23:42:22
Mijn posts worden de laatste tijd wel erg vaak naar beneden bijgesteld  ???
Zo was ik van de week nog een trotse "Senior member"met 502 posts, werd ik naar 490 bijgesteld,gisteren/vandaag had ik er weer een stuk of 6 bij ge-post dus stond weer op 496 en verdomd een paar minuten later sta ik weer op 492... ???

It's a conspiracy, I tells ya!

Roland

Volgens mij is dit al vaker aan bod gekomen.
Er worden ook oude topics gewist. Waarschijnlijk heb je enkele reply's in desbetreffende topics gepost :)

papaleo

Quote from: Menno-ert on March 15, 2005, 23:44:07
It's a conspiracy, I tells ya!


Já,heb jij ze ook door B1,...van af nu blijf ik ze in de gaten houden.  ;D >:D

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

patrick_vdb

Hi,

Een tip voor de post-tellers.....het test-gedeelte en de markt worden met enige regelmaat opgepoetst, post hier dus niet te veel en dan loopt de teller ook niet terug ;D ;)

Zo ben ik net bezig geweest met wat topics weg te halen uit de markt dus het terug tellen bij papaleo zou hiermee wel eens verklaard kunnen zijn.

mvrg

Patrick

papaleo

Jammer zeg...het klinkt klonk zo stoer "SENIOR MEMBER"   ;D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

patrick_vdb

Hi Papaleo,

Tsja, lever een nuttige bijdrage in andere gedeeltes van het forum en je hebt je titel zo weer terug 8) ;D ;)

mvrg

Patrick

papaleo

Het zal wel aan mij liggen maar nu sta ik weer op 486  :-\
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

patrick_vdb

Quote from: papaleo on March 16, 2005, 00:28:06
Het zal wel aan mij liggen maar nu sta ik weer op 486  :-\

LOL ;D Ik delete sneller dan dat jij post ;D

Ik zal voor vandaag even stoppen, kun je het aantal weer wat omhoog halen.

mvrg

Patrick

Stress!!!!!

Quote from: patrick_vdb on March 16, 2005, 00:32:19
LOL ;D Ik delete sneller dan dat jij post ;D


Patrick,
even een vraagje mbt tot het deleten. Ik zie heel regelmatig dat er gereageerd wordt in "de markt" op spullen die al lang verkocht zijn. Daardoor blijven deze niet actuele topics steeds weer terugkomen. Is het niet mogelijk om voor "de markt" een andere stelregel te hanteren? Bijvoorbeeld iedere twee weken alle "verkocht" dingen gewoon te deleten?

Dit houdt de markt m.i. een stuk overzichtelijker...
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

patrick_vdb

Hi Stress!!!!,

De admins proberen met enige regelmaat de markt schoon te houden van inmiddels verkochte spullen, dat wil dus zeggen met enige regelmaat worden er topics waarvan de eigenaar heeft aangegeven dat de spullen verkocht zijn, gedelete. Dit is echter handwerk en het kan dus ook voorkomen dat het soms erbij inschiet ;)

Het helpt ook enorm wanneer de aanbieder zijn topic op slot doet en even de titel aanpast wanneer de spullen eenmaal verkocht zijn :D

mvrg

Patrick

FrankB

Ben het met Patrick eens, veel aanbieders laten het topic onveranderd staat waardoor het voor de mods een ramp is om het gedeelte te schonen. Als iedereen nou meteen na verkoop het topic op slot doet en de titel wijzigd in ***VERKOCHT*** of iets anders opvallends kan het verwijderen snel en efficient plaatsvinden en hebben we een schoner forum  8)

Een beter forum begint bij jezelf ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12