Infrarood verlengdraad Denon AVR-4520

Started by Joske007, April 10, 2022, 13:21:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joske007

Ik ben voor mijn Denon AVR-4520 op zoek naar een infrarood verlengkabel Jack 3,5mm en vroeg me af of onderstaande kabel voor de ingang IR-IN wel geschikt is?

Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

jossie

Dat lijkt een infraroodoog en dan zou het kunnen werken. Kijk 'ns op de achterkant of er een type op staat, dan kun je googlen.
Omni !

home@the movies

De Denon heeft een mono jack nodig, die op de foto is een stereo jack.

Joske007

#3
Dank je voor de rechtzetting in mijn zoektocht.   ;)
Dit betekent dat ik met onderstaande de reciever vanuit een andere ruimte IR kan bedienen.
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

H B

#4
Bovenstaand gaat niet werken, staat ook op de kabel (IR Out), de IR ingang op de receiver is alleen bedoelt om apparaten met IR onderling te verbinden je kunt dan als je receiver in een dichte kast staat en je hebt zeg maar een dvd speler met een IR out en een combi afstandsbediening de receiver daarmee bedienen.
Wat wel werkt is een universele afstandsbediening die hub gebaseerd is (Logitech Harmony) je kan dan via de IR-OUT van de hub een kabel naar in de IR-IN van de receiver plaatsen, maar ja dan gelijk het probleem niet meer leverbaar.

Edit!!!

Zit nu iets beter naar je plaatjes te kijken en ja het zou kunnen werken mits het een IR-Receiver is als je het wil proberen zonder hoge kosten te maken heb ik die denk ik nog wel liggen als je mij de postzegel vergoed stuur ik hem naar jou op.

Edit 2!!!

Yep gevonden

Joske007

Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link