Shun Mook Mpingo discs

Started by Contour, April 9, 2022, 07:47:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Contour

Wie heeft er nog wat van deze houten schijfjes liggen? Ik heb er recent 3 overgenomen, en zou er nog wel een paar bijwillen om verder mee te testen.

Groetjes Walter

Contour


Contour


Contour


Contour


Contour

Iemand enig idee waar ik in Nederland Shun Mook nieuw kan kopen, heb al wel als tip Daluso gehad.

Contour

Daluso kan het helaas niet leveren.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Contour


Contour

Dankzij de tip van Dre eindelijk een adres gevonden voor Shun Mook Mpingo discs, wel nieuw dus, maar 2e hands echt niet aan te komen lijkt het, althans niet nu... 

Ik laat dit topic nog wel open staan, want nog een paar extra zeg ik geen nee tegen.

Groetjes Walter

Ralf67

Wat brengen deze Black ebony shijven eigenlijk ?

Kan er weinig over vinden .

Contour

Dat is wel geinig, als je op de fora afgaat zijn mensen of heel erg positief, of ze horen juist helemaal geen effect, echt de uitersten dus. Bij mij zijn de verschillen niet zo groot, maar ik merk een toename in natuurlijkheid en gloed van het geluid. Maar heb nu slechts 3 stuks in gebruik, ik verwacht dat de effecten cumulatief zijn. Dus meer testen is nodig.


Ralf67

Waar heb je de Mpingo geplaatst ?

Contour

Voor nu 3 stuks op de eindversterker, in de aanbevolen driehoeksopstelling waarbij de zijden van de driehoek elk 20cm lang zijn.

Contour


Contour

Nog maar eens een kickje, deze blijken lastig te vinden.

Contour

Heeft iemand er misschien nog wat Mpingo discs liggen?

Contour


Contour


Contour


Contour


Mediator

Op hifi.nl, kopjes tweedehands, akoestiek staat van dit merk. Vraag niet wat voor prijs.

Contour

Dat zijn niet de mpingo discs helaas.

Contour

Tips waar tweedehands te vinden, zijn uiteraard ook welkom!

metheny

#24
Advertentienummer: m2075909930 Zijn helaas al verkocht op MP
Martin Logan Ethos. NordOst Thor stroomfilter. GATO DIA-250S. Eversolo DMP-A8. Neotech Neet-1008 ethernet kabel. Cisco Meraki switch met upgrade