StylusTimer, zin of onzin

Started by Rowdy, April 3, 2022, 14:31:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rowdy

Een StylusTimer heeft dat nut of is het een gadget zonder nut? Elke keer als je een plaat draait, druk je op "Start" op de timer. Is de plaatkant afgelopen, druk je op "Stop" op de timer. Vervang je het element, druk je op "Reset".
https://www.stylustimer.com/

B-art

Zou me afleiden van het plaatjesdraaien als ik dat steeds moest bijhouden
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Mediator

Gewoon na verloop van tijd je element een keer controleren of laten controleren onder de microscoop. Ik steek in ieder geval zo in elkaar dat ik gewoon wil plaatjes draaien. Bovendien al heb je dan 2.000 uur gedraaid dan nog zul je onder de microscoop moeten kijken of er slijtage is.

Tabcam

En erg duur., dan is dit een stuk gemakkelijker: Laboratoriumtimer
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Kerre

Krijg vooral het 1 April grap gevoel hierbij. Zeker omdat deze klokjes niet zoveel hoeven te kosten, op het werk een paar gebruikt voor sneltesten. En de kans dat je op reset drukt is hierbij nogal groot...
Beeld: Epson TW7300 - Xtrem screen 106" 0.9 ALR - TV Sony 49X8505 - Apple TV 4K HDR Cinemike - AQ Cinnamon HDMI
Geluid: NAD T758v3 - GhentAudio 4ch Hypex NC122mp [5.1.4] - 2x Sonus Faber Sonetto V - 2x Sonetto I - Sonetto Center II - 4x Dali Altecos C-1 Atmos - XTZ 12.17 Edge - Gaia III - AQ Chicago
Analoog: Pro-ject RPM 1 Carbon 2M Red - Cambridge CP1 - AQ Forrest
Power: Supra Lorad MD06 Black stekkerdoos & Supra Lorad Silver SPC kabel

B-art

Dit is effectiever voor behoud stylus
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

minplus

Volkomen apekool oftewel bullshit dat ding.
Maar zal wel een 1 aprilgrap zijn want wie kan zoiets serieus nemen?
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

GuidoK

Ik had deze al een tijdje geleden op VE zien langskomen.

Ik denk dat als je een (half)automaat hebt, dit een heel onhandig ding is.
Dan kan je beter op een kladblokje streepjes zetten per kant. Dat is natuurlijk niet zo nauwkeurig, maar het geeft een idee van speeluren, zonder dat je vergeet de timer uit te zetten....
Garrard 401 - Ortofon AS-212