4 Koikarpers ivm einde hobby.

Started by Melbury, March 30, 2022, 12:17:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Melbury

Mijn vijver wordt binnenkort gedempt, maar niet voordat ik mijn 4 koikarpers heb ondergebracht.
Het zijn géén japanse koi, dus financieel gezien hebben ze weinig waarde. Wel emotionele waarde omdat ik ze al 25 jaar heb,  Dus wil ik dat ze goed ondergebracht worden. Ze zijn tussen de 45 en 60 cm.
Voor zover ik het kan zien, zijn ze gezond, al heeft één ervan wel een paar grote plekken op zijn rug waarschijnlijk door uithalen van een kat jaren geleden.
Mocht iemand van plan zijn om een vijver aan te leggen en deze vissen onderdak wil verschaffen, heb ik een 3 kamer filter, oasepomp, 2 verwarmings elementen, welke tegen een kleine vergoeding meegenomen kunnen worden.
Maar goed, dat is bijzaak, het belangrijkste is dat de karpers goed terechtkomen.
Bij serieuze interesse kan ik uiteraard wel wat foto's sturen.
Woonplaats is Nijmegen.

Dura

Mocht het niet lukken, dan kun je contact opnemen met de Leidse Hortus, die hebben een vijver vol overcomplete koi's.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

Melbury

QuoteMocht het niet lukken, dan kun je contact opnemen met de Leidse Hortus, die hebben een vijver vol overcomplete koi's

Bedankt voor de tip.

FS249

Beetje ver weg van Groningen, helaas.
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.

Melbury

Opgehaald door een forum lid.  :thumbs-up: