Waar vind ik mijn verzonden berichten?

Started by WillyP, March 27, 2022, 12:30:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WillyP

Goedemiddag,

Als ik bij messages kijk, zie ik de ontvangen berichten. Maar hoe kom ik terecht bij de berichten die ik zelf heb verstuurd? Het zal wel suf zijn, alleen zie ik die niet.

Bedankt,

WillyP

mijkie

#1
hier vind je ze ;)

cursor op berichten houden en voilĂ 

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

J.A.F._Doorhof

Je moet wel aangeven dat je een verzonden bericht wil bewaren bij verzenden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

WillyP

Dank voor de reacties. Als ik dat doe, krijg ik alleen de inkomende berichten te zien. Toch weet ik 100 procent zeker dat ik in het verleden verzonden berichten heb bewaard. Het laatst nog eergisteren en vandaag. Ik zie ze alleen niet.

WillyP

WillyP

Ik heb de proef op de som genomen en een bericht verstuurd, waarbij ik de optie heb aangevinkt om dit bericht te bewaren. Ik heb het niet kunnen vinden.

Groet,

Willy

J.A.F._Doorhof

dat is apart
Ik zie ze bij de sendbox staan.
Zie je wel je sendbox ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

WillyP

Nee, ik zie alleen Postvak in. Geen verzonden berichten. Er zit iets niet lekker, maar wat?

WillyP

J.A.F._Doorhof

Je zou
New message
Inbox
Send items

Moeten zien. .
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Contour

#8
Edit

fietser

Ik kom er achter dat ik ook geen postvak uit heb en dus de verzonden berichten niet kan terugzien. Is al langer zo maar conversatie ging vaak verder via prive mail. Iemand een oplossing?
Manger P1, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Micro Diamond speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200.

jazzy

#10
Wat zie je precies als je met de muis over Berichten gaat?
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

J.A.F._Doorhof

Je moet dat apart aangeven.
Normaal bewaart het forum dit niet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Mokumer45

#12
Heel vreemd, bij mij werkt het helemaal goed. Net even geprobeerd om te kijken naar mijn ooit verstuurde berichten. Zijn gewoon te zien op de aangegeven manier.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

fietser

Ik weet zeker dat ik aanvink bewaar bericht in in verzonden berichten. Maar zie onder Berichten alleen: lees berichten en stuur een bericht.
Manger P1, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Micro Diamond speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200.

VlisChris

#14
Quote from: fietser on July 31, 2022, 11:20:30
Ik weet zeker dat ik aanvink bewaar bericht in in verzonden berichten. Maar zie onder Berichten alleen: lees berichten en stuur een bericht.

Profiel
Profiel wijzigen
Persoonlijke berichten.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

WillyP

#15
Dit probleem heb ik ook gehad, daarom ben ik dit topic ooit gestart. Samen met Frank hebben we ernaar gekeken, maar noppes, de map verzonden berichten bleef onzichtbaar. Dus laat maar, dacht ik toen. Veel later keek ik zomaar een keer. Wie schetst mijn verbazing, de map was gewoon zichtbaar.

Wie het weet, mag het zeggen, maar op dit moment is het probleem bij mij opgelost. Zonder dat ik er iets voor heb gedaan.

WillyP