Russische buizen onder boycot

Started by Pjotr27, March 15, 2022, 17:09:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pjotr27

Ik les net dat Russische buizen onder een boycot vallen. Een flink aantal merken zoals Electro Harmonix, Tungsol en nog wat andere worden dus schaars. Thetubestore is inmiddels gesloten, ze kunnen de orders niet meer aan (en zijn wellicht door hun voorraad heen)
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Graphtuner

dan koopt ne mens hem juist een buizenversterker doh!
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Mediator

Das lullig voor degenen die nieuwe buizen kopen in hun versterkers. Dit zal de prijzen van NOS buizen wellicht ook iets stuwen. Gelukkig heb ik van het meeste dat ik nodig heb een flinke voorraad voor de komende tien tot vijftien jaar.

Vinyl_Fuchs

Hier gelukkig ook een vooruitziende blik.
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

Hannibal_

Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Regenpak

Quote from: Hannibal_ on March 29, 2022, 18:22:03
Gewoon hamsteren dan toch?
Als je daar nu pas mee gaat beginnen ben je te laat...

Tjerk

Hannibal_

Quote from: Regenpak on March 29, 2022, 18:28:22
Als je daar nu pas mee gaat beginnen ben je te laat...

Tjerk

Ik hoef daar nog niet aan te denken  ;)
Heb überhaupt (nog?) geen buisjes...
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

fasteddie


Mao

die russische buisjes zijn in Europa nog wel te koop ook via China.
Luidsprekers: JBL 4350 Studio monitoren Versterkers: McIntosh C2700 buizen voorversterker, McIntosh MC312 voor het laaag < 250Hz, McIntosh MC2152 buizen voor midden/hoog > 250Hz, Bryston 10B Electronisch Crossover
Marantz CD 17, Roon met NAS en Lumin U2 streamer. Custombuild Interlinks en Luidspreker kabels

. . .

Klopt maar je ziet duidelijk al maanden paniekverkoop van grote buizenbakken zoals ARC mono's etc.

Deleted User

Nou dan is de aankoop van mijn nieuwe versterker een paniek AANKOOP  ;D ;D :D

Peerless Monster

Quote from: WhySoSerious? on September  8, 2022, 00:19:06
Klopt maar je ziet duidelijk al maanden paniekverkoop van grote buizenbakken zoals ARC mono's etc.

Waar zie je die dan? In Duitsland?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Mediator

Sowieso is het handig om in te kopen zodra je weet dat je met iets blijft spelen. Prijzen voor buizen stijgen alleen maar en als je aan de NOS buizen wilt dan geldt dat des temeer. Wat nu nog goed te betalen is aan NOS raakt een keer op en al voor die tijd gaan de prijzen omhoog. Maar met de schaarste van sommige buizen verkoopt het wellicht ook beter als je een paar extra buizen erbij kunt doen.