JVC X5000 probleem

Started by Rens, March 1, 2022, 20:54:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rens

Hallo,
Afgelopen weekend heeft mijn JVC X5000 beamer het begeven. Geen enkel beeld meer, status led's doen ook niks meer.
Heb al het een en ander op internet zitten zoeken, je komt "ballast board" problemen tegen maar over het algemeen werken dan de status leds nog.
Lamp heeft ongeveer 400 uur gebrand en is nog de 1e, beamer is uit 2016.

Kent iemand dit probleem, de oplossing (ben wel een beetje handig) of iemand die hem voor mijn kan repareren?

Alvast bedankt,
Rens

vik

Hallo Rens,

Wat vervelend voor je!

Viel de JVC plotseling uit of wou hij niet meer opstarten? Ik kan je absoluut helpen met een service point voor JVC dat komt sowieso goed. Ben jij de eerste eigenaar?


Quote from: Rens on March  1, 2022, 20:54:24
Hallo,
Afgelopen weekend heeft mijn JVC X5000 beamer het begeven. Geen enkel beeld meer, status led's doen ook niks meer.
Heb al het een en ander op internet zitten zoeken, je komt "ballast board" problemen tegen maar over het algemeen werken dan de status leds nog.
Lamp heeft ongeveer 400 uur gebrand en is nog de 1e, beamer is uit 2016.

Kent iemand dit probleem, de oplossing (ben wel een beetje handig) of iemand die hem voor mijn kan repareren?

Alvast bedankt,
Rens
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Rens

Hallo Vik,

Ja ben de 1e eigenaar.
Hij stond op stand-by (led rood) bij aanzetten werd de led groen en ging vervolgens weer uit.

vik

Heb je even gekeken naar het filter of die schoon is?

Haal de projector minimaal een half uurtje van het stroom en probeer hem dan nog een keer op te starten en laat even weten of het heeft gewerkt.

Quote from: Rens on March  1, 2022, 21:09:07
Hallo Vik,

Ja ben de 1e eigenaar.
Hij stond op stand-by (led rood) bij aanzetten werd de led groen en ging vervolgens weer uit.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Rens