marktplaats advertentie

Started by vwtune, March 1, 2022, 15:36:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vwtune

Iemand bekend met deze buizen versterker en adverteerder?
De advertentie is namelijk erg karig, ik heb hem om specs gevraagd en krijg dan een bot kort antwoord terug in de trend van, verdiep je eerst in buizenversterkers, genoeg te vinden op het net! (terwijl ik de specs van de desbetreffende versterker vraag)
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/buizenversterkers/m1811364043-rwv4-class-a-buizenversterker


Denon avr X4200 Denon PMA 1500ae
Playstation 4
Dune Smart D1
Focal Chorusr - BK XXL400 FF Sub - Samsung 75MU8000

Deleted User

Ik snap niet dat je hier dan nog aandacht voor vraagt. Van zo'n botte ... moet je niets willen kopen.

Deleted User

En als je goed kijkt, dan zijn het niet eens zijn eigen foto's en klopt het type nummer in de advertentie niet... Links laten liggen dus..

CZ79

Exact, geheel links laten liggen
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Bertus69

Foto's zijn ook verschillend, de ene is een rvs kleurige en de andere een zwarte. Snel laten gaan.
Marantz PM11s3 / BS Node 2 / Denon DCD 1500AE / Monitor Audio Gold GS20 / Synology DS216 2x 3TB

J.A.F._Doorhof

Laat hem zich eerst verdiepen in communicatie voor je er over denkt zaken te doen ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

vwtune

Jullie hebben gelijk, ik laat het links liggen.
Ik begrijp niet waarom iemand iets te koop zet, maar niet de moeite kan nemen om de klant goed te informeren wat ie nou daadwerkelijk verkoopt. :crazy:
Denon avr X4200 Denon PMA 1500ae
Playstation 4
Dune Smart D1
Focal Chorusr - BK XXL400 FF Sub - Samsung 75MU8000

Bama

Ik doe vaker zaken in België en dit soort beperkte info is heel normaal daar dus om zo te reageren is wel erg kortzichtig.
De verkoper wordt hier beoordeeld of beter gezegd veroordeeld en niet de apparatuur.
Kijk even op tweedehands.be en dan zal je dat zien.
Je ziet daar soms een foto van een item wat je maar amper kan herkennen en dan ook nog ondersteboven en dan staat er alleen een prijs bij verder niets

Of je dit type/ model versterker wil kopen is een ander verhaal.

jazzy

Quote from: Bama on March  3, 2022, 11:50:41
De verkoper wordt hier beoordeeld of beter gezegd veroordeeld en niet de apparatuur.
Een advertentie zonder informatie of eigen foto's en een onbeschofte reactie als je de verkoper een vraag stelt. Wat moet je nog meer doen dan?
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

vwtune

Quote from: jazzy on March  3, 2022, 12:06:49
Een advertentie zonder informatie of eigen foto's en een onbeschofte reactie als je de verkoper een vraag stelt. Wat moet je nog meer doen dan?

Misschien is Bama die persoon wel  :unsure: ;)

Volgens mij moet het ook niet uitmaken of je uit Belgie, Zimbabwe of van pluto komt, als je überhaupt een advertentie plaats zonder enige moeite te nemen om nuttige informatie erbij te zetten. Kan je verwachten dat mensen je direct gaan benaderen om informatie te vragen. Dat je daarna alsnog niet de moeite kan nemen om iemand van gevraagde informatie te voorzien tsja....
Denon avr X4200 Denon PMA 1500ae
Playstation 4
Dune Smart D1
Focal Chorusr - BK XXL400 FF Sub - Samsung 75MU8000

Bama

Aardige reactie van je.

Maar ik zeg dat niet iedereen hetzelfde is.
Ik heb ook weleens allerlei kromme en botte reacties terug gehad. Bij aankomst kwam ik er dus achter dat de man Franstalig was en amper een woordje Nederlands sprak.

Ik zou het bv ook vreemd kunnen vinden dat je deze vraag stelt op een forum en dat je niet zelf gewoon beslist maar zoals gezegd, iedereen is anders.


vwtune

Quote from: Bama on March  3, 2022, 12:58:51
Aardige reactie van je.

Maar ik zeg dat niet iedereen hetzelfde is.
Ik heb ook weleens allerlei kromme en botte reacties terug gehad. Bij aankomst kwam ik er dus achter dat de man Franstalig was en amper een woordje Nederlands sprak.

Ik zou het bv ook vreemd kunnen vinden dat je deze vraag stelt op een forum en dat je niet zelf gewoon beslist maar zoals gezegd, iedereen is anders.

Was met een knipoog he...


Wanneer iemand niet de Nederlandse taal machtig is, kan hij dat ook aangeven. In zijn directe reacties naar mij kan ik overigens niet uitmaken dat hij niet Nederlands spreekt, is gewoon correct Nederlands geschreven allemaal.

En ik stel de vraag omdat het nog steeds over die desbetreffende versterker gaat, wellicht dat iemand hier er toch meer over weet? Ik heb het gevoel dat je mij niet helemaal begrijpt en meer achter die adverteerder staat...
Denon avr X4200 Denon PMA 1500ae
Playstation 4
Dune Smart D1
Focal Chorusr - BK XXL400 FF Sub - Samsung 75MU8000

Cyreg

setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)