Panasonic UB424 probleem

Started by fingers, February 27, 2022, 12:56:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fingers

Hallo, ik heb een probleem met mijn Panasonic UB424 deze stuurt geen hdr naar mijn projector ( JVC X5500 ) ik heb alle instellingen na gekeken en die staan goed, en de HDMI kabel is het ook niet, want mijn situatie is als volgt de Panasonic zit aan een Denon x4500 daar zit oa ook een Zidoo Z1000 aan, en als ik daar een film op start van mijn nas via de Zidoo dan geeft mijn X5500 wel hdr weer. Maar waarom de Panasonic niet? 


williams

Ik ga ervan uit dat je bedoelt om een HDR bestand af te spelen vanaf de NAS .
Zo ja houdt er dan rekening mee dat de Panasonic hier nou niet echt voor bedoelt is daar het heel weinig bestandsformaten ondersteunt via Lan of usb .
Als het om een Disc afspelen gaat dan zou het wenselijk zijn om een screenshot te maken van je instellingen in de Panasonic .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

fingers

Nee ik bedoel, als ik een schijf in de Panasonic doe bijvoorbeeld de ultra bluray van John Wick 3 dan blijft mijn beamer in SDR stand, deze zelfde film heb ik ook naar mijn nas geript en als ik die via mijn Zidoo afspeel dan geeft mijn beamer die wel met HDR weer, je hoort dan meteen de beamer luider worden en je ziet het in het menu van de beamer. Zal straks wel een screenshot plaatsen van instelling van de Panasonic.


PascalP

#4
SDR/HDR conversie staat aan, al staat erbij netwerkdienst? Weet niet wat ie dan met een disc doet?
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

fingers

Inderdaad de SDR/HDR conversie was het probleem