Welke stoel/bank luister jij naar muziek?

Started by mcintoshfan, February 16, 2022, 22:25:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-art

#50
Sweetspot
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Kweetniet

#51
Oeps verkeerd..
Infinity. We get you back to what it's all about. Music.

Kwabbernoot

Vandaag opgehaald. Eindelijk brak achterover genieten van muziek. In de oprechte stand is ie wat hoog.  ::)

fasteddie


August

Ik heb geen aparte stoel, zit op een Patricia Urquiola Bend bank van B&B Italia.

DofN

Quote from: Dura on April 13, 2022, 11:47:32
Ik hang tegenwoordig op deze.

Vooral in deze kleur die ik ook heb een hoogwaardige Earmes clone. De Hocker heb ik nog niet, maar die gaat denk ik wel komen. Rugleuning en neksteun verstelbaar. Mooie stoel om te zien, zit redelijk comfortabel, maar ik moet toegeven, als looks niet mee zouden tellen zijn er luiere stoelen te vinden.
Maar het oog wil ook wat, en deze staat erg mooi in de huiskamer en combineert fraai met mijn zwarte Leolux Tango bank.


Sent from my iPad using Tapatalk

Ik heb dezelfde stoel! Maar dan in wit leer. Ik gebruik hem als leesstoel, niet (meer) om muziek in te luisteren.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Fox

Ik weet niet of dit mag (maar goed we zijn hier om elkaar te helpen toch?),
maar ik kwam dit merk tegen die zowel tv/relax stoelen als banken maakt.
Veel keus in uitvoeringen, materiaal en kleuren...
https://www.sofanella.de/fernsehsessel?order=erscheinungsdatum&p=2

WickedGame

Bij het luisteren zit ik in een artifort f510. Deze nog gekregen van mijn vader die hem al wat jaren in bezit had. Destijds laten herstofferen en vulling vernieuwd. Nu alweer een flink aantal jaren in mijn bezit. Denk dat die +/- een kleine 50 jaar oud is ondertussen.


VlisChris

Quote from: VlisChris on February 16, 2022, 23:16:40
Ik HOOP in mijn nieuwe huis hierin te kunnen ploffen voor een muziekje :)


Besteld :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jean Sibelius

Hier staat een 3-zits Rolf Benz Linea (zwart leer) incl. bijbehorende hocker in de ruimte.

Zit geweldig, geen probleem als je knus bij elkaar wilt zitten en door de relatief lage rugleuning geen nadelige effecten op de geluidsweergave tijdens stereo en surround.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

kappa9

Ik heb deze vd Ikea.

Van het hoofdsteunkussen heb ik echter wel het schuim eruit gehaald zodat er niets meer achter mijn hoofd zit. Het gaf toch best een groot verschil met of zonder kussen. Helaas kun je dan niet meer relaxed je hoofd laten hangen.

Mano streamer | Gustard X-16 | musical fidelity a5.5 | Analysis Audio Epsilon | Audiolab 6000 CDT