Welke stoel/bank luister jij naar muziek?

Started by mcintoshfan, February 16, 2022, 22:25:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mcintoshfan

Kon de topic nog niet vinden, maar ben wel benieuwd in welke stoel of bank jullie naar muziek luisteren :coffee:
Kenwood L07d / Denon Pma-S1 / Denon Da-S1 / Focal Electra 905 / Lowther bicor 200 Pm7A

VlisChris

Ik HOOP in mijn nieuwe huis hierin te kunnen ploffen voor een muziekje :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

mcintoshfan

Quote from: VlisChris on February 16, 2022, 23:16:40
Ik HOOP in mijn nieuwe huis hierin te kunnen ploffen voor een muziekje :)

Dat ziet er heer relax uit inderdaad
Kenwood L07d / Denon Pma-S1 / Denon Da-S1 / Focal Electra 905 / Lowther bicor 200 Pm7A

Faxe

Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Paradigm Persona 3F | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus | Degritter

Lucky.L

Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Valkyrie

Stressless SPACE (bioscoopserie).

Onderstaande 3-zit set  is inmiddels omgebouwd naar een 2-zit, want we zitten altijd met z'n 2en in de HT. :)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

jahtari

Quote from: VlisChris on February 16, 2022, 23:16:40
Ik HOOP in mijn nieuwe huis hierin te kunnen ploffen voor een muziekje :)
Met zo'n (leolux?) model heb je last van de schelpvorm om je oren. Niet doen.
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

AudioEnZo


JoWa

Hier nu nog een leren bank.
Deze wordt na 15 jaar trouwe dienst over een kleine twee maanden vervangen door een stoffen bank.





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 - Dynaudio Focus 30XD - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / B&O Beoplay HX

VlisChris

Quote from: jahtari on February 17, 2022, 09:07:31
Met zo'n (leolux?) model heb je last van de schelpvorm om je oren. Niet doen.

Relaxen staat op de eerste plek. Muziek op de tweede ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

eduard


Sk

Al ruim 10 jaar op een mooie Design on stock bank, type: Hopper

Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

zandbak

#13
Ik zit/lig vooral in deze ikea fauteuil

Marantz SR 7008

Bas Akkerman

Quote from: jahtari on February 17, 2022, 09:07:31
Met zo'n (leolux?) model heb je last van de schelpvorm om je oren. Niet doen.
Ook mijn idee om die reden waarschijnlijk voor een bank te kiezen. Kan ik er ook op liggen als de muziek meer achtergrond is.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Tinus_

Rebuilding my HT

mcintoshfan

Hier mijn stoel, geen idee wel merk. Volledig leer.
Mis alleen een voetenbank voor het ultieme.
Kenwood L07d / Denon Pma-S1 / Denon Da-S1 / Focal Electra 905 / Lowther bicor 200 Pm7A

mmuetst

#17
Gratis van Marktplaats (ook goed voor het milieu) Met links ruimte voor AB's nootjes en bier. Voetenbankje ontbreekt ook nog bij mij.
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

RalphH

#18
Wij hangen de avonden uit op een Chinese beentjesomhoogstoelbankdinges




Was een oude foto, nog snackplankjes gemaakt naderhand
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

minplus

Quote from: VlisChris on February 17, 2022, 09:41:44
Relaxen staat op de eerste plek. Muziek op de tweede ;)

Relaxet prima maar dan ben je ook zeker van een k.t/kl.te geluid. Heb het hier 1x geprobeerd omdat je er zo lekker in kon hangen met een moe hoofd.
Perfect als je naar een draagbare transistor radio luistert. Of liever naar een goede set via je koptelefoon. Maar anders....
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

vergeerr72

#20
De hotspot staat er eigenlijk net niet op. De voorste twee hebben een relaxstand. [emoji28]
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

minplus

Meestal in zo eentje, een Artifort maar dan in het groen:

If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

eduard

Quote from: Tinus_ on February 17, 2022, 13:30:29
Is dat een beetje goede kwaliteit?
Altijd lastig in te schatten maar volgens mij wel. Kan er pas echt wat over zeggen over een jaar ofzo. Maar ik vond het de gok wel waard. Ik zit er elke dag in.

Kwabbernoot

Quote from: minplus on February 17, 2022, 19:43:22
Relaxet prima maar dan ben je ook zeker van een k.t/kl.te geluid. Heb het hier 1x geprobeerd omdat je er zo lekker in kon hangen met een moe hoofd.
Perfect als je naar een draagbare transistor radio luistert. Of liever naar een goede set via je koptelefoon. Maar anders....
Interessant. Ik ben ook op zoek naar een stoel en dacht aan een relax fauteuil die ik achterover zou kunnen klappen en er zo'n voetstuk tevoorschijn komt. Maar dan wel één met stoffen bekleding. Zou dat niet goed gaan?

Groeten...

minplus

Als je rugleuning hoger zit dan je oren, absoluut niet. Nooit doen. Voor de rest prima, heeft m'n bijrijder hier in de auto, maar daar gelden andere normen want je kunt een botsing krijgen. En dat voorkomt in dat geval pijn in je nek.
Hoewel dat ook geldt voor bepaalde muziek in je huiskamer, maar dan krijg je alleen wat pijn aan je brein. Maar gelukkig hebben alle versterkers met zonder niks iig nog een volumeknop.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right