United Sound overgenomen

Started by diceman, February 16, 2022, 15:42:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

diceman

https://hifi.nl/artikel/30916/Sound-United-Denon,-Marantz,-B-W,-etc.-wordt-overgenomen-door-Masimo.html

Wel apart daar Masimo een toonaangevend wereldwijd medisch technologiebedrijf is dat een verscheidenheid aan niet-invasieve bewakingstechnologieën voor ziekenhuis- en thuisomgevingen ontwikkelt, produceert en op de markt brengt.

Lees niet over audio.

Enfin we gaan het meemaken.

Deleted User

En weer zullen de prijzen omhoog gaan..

FrankBe

Benieuwd of het geluid van de apparatuur onder de nieuwe eigenaars chirurgisch precies wordt  :P

Laan

Denk eerder dat het steriel gaat klinken voortaan.
Woonkamer:  Atoll st 300 | A*BNB nc250 bi-amp | Wharfedale Elysian 2
Man-cave set 1: Ayon Spirit V | Focal Scala Utopia Evo | Atoll st 300 | Atoll cd 100 | Rega P3, neo psu, exact | Atoll ph 100
Set 2: Classe CP 800 mk2, CA 2300 | Marantz SA 11 mk2 | Marantz NA 6006 | Sounddeco Alpha f3

H&C Hifi

Quote from: Laan on April  9, 2022, 12:11:52
Denk eerder dat het steriel gaat klinken voortaan.

Komen eind van het jaar wel mooie producten bij zoals ik in de wandelgangen heb vernomen.

-Alle receivers krijgen na 14 jaar een nieuw design
-10serie achtige voor / eind surround bakken
-streamer op niveau van Denon


het is gewoon wachten tot de volgende overname... gelukkig zegt dat niet zoveel over de kwaliteit van de producten.

FrankBe

Quote from: HcHifi.nl on April  9, 2022, 12:15:01
Komen eind van het jaar wel mooie producten bij zoals ik in de wandelgangen heb vernomen.

-Alle receivers krijgen na 14 jaar een nieuw design
-10serie achtige voor / eind surround bakken
-streamer op niveau van Denon


het is gewoon wachten tot de volgende overname... gelukkig zegt dat niet zoveel over de kwaliteit van de producten.

Ik ben alvast zeer benieuwd naar die nieuwe apparaten. Het overlijden van onze Sony 75" TV heeft hier wel wat in beweging gezet.