Epson TW3200 - hdmi input werkt niet meer. Is er ergens een HDMI board te koop?

Started by Led, February 13, 2022, 02:00:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Led

Mijn TW3200 stopte er na 12 jaar trouwe dienst eindelijk mee - hij projecteert niet meer wat ik wil. 
Maar - hij *projecteert* wel. Een blauw scherm dat zegt dat er geen input signaal is op de HDMI inputs.
"Toeval" wil dat tegelijkertijd mijn Onkyo versterker er ook mee op hield - tenminste, die gaf geen beeld meer door via HDMI.
Kortom - zowel versterker als beamer hebben tegelijkertijd hun HDMI poorten "opgeblazen" - er is vast iets misgegaan in de kabel ofzo.

Mooi moment om een nieuwe beamer en nieuwe receiver te kopen, dus die zijn er inmiddels.
Maar ik heb nu nog steeds een TW3200 staan met een prima lamp en prima lcd panelen maar zonder hdmi input. 

Weet iemand of ik ergens een HDMi-board replacement ofzo kan kopen voor een redelijke prijs (als in - een TW3200 kost 400 euro op Marktplaats, dus ik wil geen 300 euro uitgeven voor een HDMI board)..?


RalphH

Wat heb je aangesloten om beeld te genereren?
Mijn oude 5500 stopte op een gegeven moment ook nl. Uiteindelijk bleek echter dat verlagen van de refresh rate op de htpc naar 24hz, wel weer beeld gaf.
Wellicht werkt dit bij jou ook en kun je er nog wat mee voor een tijdje.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

J.A.F._Doorhof

Probeer inderdaad even een standaard HD25-50 signaal er naar toe te sturen gewoon rechtstreeks op HDMI

Het kan best dat iets kapot is maar de 3xxxx serie kon soms wat problemen met handshakes. Dus ik zou dat even testen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"