Galaxy S22 ultra....

Started by J.A.F._Doorhof, February 5, 2022, 12:13:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AudioEnZo

Hier is ie ook binnen en ik tik dit bericht er al op :)
Prachtig toestel en ook de gratis Buds Pro zijn heel fraai.
Camera is idd prima in vergelijk met de OP7 pro. Is altijd weer een klusje om alles in te richten maar dan heb je wel wat!

Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk


Sk

Quote from: AudioEnZo on February 18, 2022, 19:31:07
Hier is ie ook binnen en ik tik dit bericht er al op :)
Prachtig toestel en ook de gratis Buds Pro zijn heel fraai.
Camera is idd prima in vergelijk met de OP7 pro. Is altijd weer een klusje om alles in te richten maar dan heb je wel wat!

Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk

Veel plezier ermee! Ik heb net mijn telefoon geregistreerd bij Samsung en ontvang de Buds Pro binnen 9 weken. Ik moet dus nog even geduld hebben.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

J.A.F._Doorhof

Wij ook vandaag
Niet verwacht maar toch
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

AudioEnZo

Iedereen veel plezier ermee [emoji1303]

Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk


J.A.F._Doorhof

Alles loopt en geïnstalleerd.
Lijkt wel een beetje een telefoon voor slecht ziende. Vond dat ook al bij de nite. Op zich niets mis mee maar vind de sony wat mooier.

Sorteren van de apps gaat wel super makkelijk. Dat heb ik echt gemist.

Camera app is subliem maar jammer genoeg geen Raw op de 108mp sensor alleen de gebinde 12mp. Hoop dat ze dat wel een keer toevoegen.

Jpg op 108 is voor een mobiel gewoon bizar goed.
En nacht mode....... was daar al verliefd op op de huawei maar de samsung foet het ook enorm goed. Die mode geeft je zoveel opties voor wat creatieve dingen.

Nog even goed verder testen maar tot nu toe wel onder de indruk. Alleen mis ik wel de waanzinnig goede UI en intergatie van de camera zoals op de aony met een eigen onspan knop en standaard alpha ui.

Maar zal wel wennen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Even een tip
Was enorm teleurgesteld over de accu duur
Eigenlijk rond 15:00 al zo ver leeg dat hij aan de lader moest.

Na even in de accu app gekeken te hebben was bij mij duidelijk dat voice access enorm veel accu gebruikt. Aangezien ik google gebruik heb ik die app op disabled gezet en nu is de accu indrukwekkend ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 19, 2022, 13:55:06

Jpg op 108 is voor een mobiel gewoon bizar goed.



Zou je eens een voorbeeldje willen posten?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

AudioEnZo

Batterij gebruik valt hier mee. Vanmorgen vroeg 100%,
Nu nog 54%

J.A.F._Doorhof

Ik zal binnenkort even wat voorbeelden maken en posten
Is nu even geen lekker weer
Heb wel zelf wat dingen geschoten vooral in de avond en dat is ook echt enorm goed voor een telefoon.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Ik zat echt binnen 4 uur al op ruim de helft.
Kun je eens kijken bij je batterij gebruik wat bij jou voice access gebruikt ?

Zat bij mij op 18.5%
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

AudioEnZo

Staat hier niet in de lijst.
Meeste was "Begeleidende app voor Jouw telefoon" met 8,7 procent. Deze gebruik ik om de telefoon aan de pc te koppelen.

Roksan

Iemand nog interesse in een kortingscode van mobiel.nl?

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

J.A.F._Doorhof

Ok
Hou de voice in de gaten als het mis gaat. Scheelt hier echt wel meer dan de helft
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

AudioEnZo


J.A.F._Doorhof

A photographers review and first camera impressions of the #Samsung #samsunggalaxy #samsungphotography #SamsungGalaxyS22Ultra

https://frankdoorhof.com/web/2022/02/samsung-galaxy-s22-ultra-first-camera-test/
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sk

Ik ben nu alleen nog op zoek naar een telefoonhouder voor in de auto. De HTC U11 had ik met een magneet systeem van de Action waarbij het wel eens voor kwam dat hij eraf viel. De S22 is een stuk zwaarder dus opzoek naar een nieuwe oplossing. Hebben jullie goede tips? Deze b.v.?

https://www.anwb.nl/webwinkel/p/46692/anwb-auto-telefoonhouder-ventilatierooster?gclid=CjwKCAiAsNKQBhAPEiwAB-I5zcN3TvzzkuqIzkKYiUZYYiNR0V6YltvZjAL2g9EPIOEYDiz7bMJkmBoCS3QQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

AudioEnZo

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 22, 2022, 12:26:57
A photographers review and first camera impressions of the #Samsung #samsunggalaxy #samsungphotography #SamsungGalaxyS22Ultra

https://frankdoorhof.com/web/2022/02/samsung-galaxy-s22-ultra-first-camera-test/
Duidelijk stuk Frank  :clapping:

AudioEnZo

Quote from: Michael Nobbe on February 23, 2022, 08:30:24
Ik ben nu alleen nog op zoek naar een telefoonhouder voor in de auto. De HTC U11 had ik met een magneet systeem van de Action waarbij het wel eens voor kwam dat hij eraf viel. De S22 is een stuk zwaarder dus opzoek naar een nieuwe oplossing. Hebben jullie goede tips?
Geen tip helaas, maar ik ben wel blij dat ik daar vanaf ben met de huidige auto waar Android Auto op zit. De telefoon kan dan mooi op de draadloze lader worden gelegd en is alles vanaf het autodisplay te bedienen.

Sk

Quote from: AudioEnZo on February 23, 2022, 09:12:44
Geen tip helaas, maar ik ben wel blij dat ik daar vanaf ben met de huidige auto waar Android Auto op zit. De telefoon kan dan mooi op de draadloze lader worden gelegd en is alles vanaf het autodisplay te bedienen.

Dat maakt het leven een stuk eenvoudiger ja! Ik doe het nog met een Ford Focus uit 2005 met een DOS besturingssysteem  :P
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

AudioEnZo

Kwestie van tijd, dan is elk auto ermee voorzien gok ik. Net als airco :D

J.A.F._Doorhof

Kijk even naar MOUS
Ik heb daar een case besteld die volgende week binnenkomt
Ze staan goed bekend en hebben een heel systeem met magnetische houders voor in de auto en voor iPhones zelfs Magsafe compatible.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sk

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 23, 2022, 09:56:03
Kijk even naar MOUS
Ik heb daar een case besteld die volgende week binnenkomt
Ze staan goed bekend en hebben een heel systeem met magnetische houders voor in de auto en voor iPhones zelfs Magsafe compatible.

Ah, dit zie ik net te laat. Mijn Spigen case komt als het goed is aanstaande vrijdag binnen. Ik ben toch maar voor het ANWB model gegaan. Ziet er goed en degelijk uit en zal denk ik wel aan mijn verwachtingen voldoen. 
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

J.A.F._Doorhof

Spigen is ook goed
Let alleen wel op dat bepaalde hoesjes draadloze opties zoals NFC en draadloos laden niet mogelijk maken.

Mijn huidige hoesje doet dat ook niet en de enige magnetische die ik kon vinden was mous.

Dus zou dat wel even testen als hij binnen is.

Moet ook terug komen op gebruik van de MBP voeding
Werkte tot nu toe op elk toestel maar mijn ultra wilde maar niet naar ultra fast charging. Elke lader geprobeerd zelfs een 65w ultra speed en ook niets...

Dacht nog even dat mijn toestel misschien niet goed was (mede door de strepen) en dus de Samsung besteld...... Die werkt dus wel meteen.

Erg bizar.
Zelfs Apple/Huawei werkt met 3rd party fast chargers
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sk

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 23, 2022, 12:29:14
Spigen is ook goed
Let alleen wel op dat bepaalde hoesjes draadloze opties zoals NFC en draadloos laden niet mogelijk maken.

Mijn huidige hoesje doet dat ook niet en de enige magnetische die ik kon vinden was mous.

Dus zou dat wel even testen als hij binnen is.

Moet ook terug komen op gebruik van de MBP voeding
Werkte tot nu toe op elk toestel maar mijn ultra wilde maar niet naar ultra fast charging. Elke lader geprobeerd zelfs een 65w ultra speed en ook niets...

Dacht nog even dat mijn toestel misschien niet goed was (mede door de strepen) en dus de Samsung besteld...... Die werkt dus wel meteen.

Erg bizar.
Zelfs Apple/Huawei werkt met 3rd party fast chargers

Hallo Frank,

Ik heb de Spigen Rugged Armor besteld. NFC en draadloos laden heb ik zelf nog nooit gebruikt/gedaan en zoals het er nu naar uit ziet ga ik hier geen gebruik van maken. Fijn dat je het in ieder geval meld.

Wat betreft de lader heb ik die via mobiel.nl aangeschaft (45 watt) daar waar ik ook de order had geplaatst voor de S22 Ultra.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

J.A.F._Doorhof

De 45w lader werkt perfect inderdaad. Is de eerste keer dat ik dit zo tegenkom. We laden eigenlijk altijd via de MacBook of andere zware lader. Toch weer 31 extra ;)

Draadloos zou ik zelf nooit meer zonder willen.
Betalen gaat zo snel en makkelijk en in de auto en naast het bed gooi je hem op de lader en klaar. Scheelt ook slijtage aan de poort.

Maar dat is heel persoonlijk. Annewiek gebruikt ook altijd de kabel maar ze betaald wel alles via de telefoon.

Denk meld het gewoon. Gebruik je het nooit dan is het ook geen issue ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"