Luchtvochtigheid....tafels en stoelen en je gehoor of ervaring

Started by J.A.F._Doorhof, February 5, 2022, 10:54:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frank2

Ah ben je er ook weer.... Kan ook haast niet anders, nu twani  nog hebben we ze allemaal weer gehad.

Wees gerust dit is mijn laatste post in dit topic.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

J.A.F._Doorhof

#76
Waarom?
Doe gewoon je ding. Er is plek voor iedereen
Laat je niet de lol ontnemen ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Tjeb

Quote from: frank2 on February  6, 2022, 18:30:03
Ah ben je er ook weer.... Kan ook haast niet anders, nu twani  nog hebben we ze allemaal weer gehad.

Wees gerust dit is mijn laatste post in dit topic.

Jammer dit, je hebt toch het recht om je mening te uiten? Gewoon doen, je kunt alleen wel tegengas verwachten en dat mag hier.

Ben het trouwens niet eens met de steek van Ajbeefde en naar mijn idee mag deze persoonlijk aanval er gewoon tussenuit geknipt worden....

Zymotic

Quote from: Tjeb on February  6, 2022, 19:18:05
Jammer dit, je hebt toch het recht om je mening te uiten? Gewoon doen, je kunt alleen wel tegengas verwachten en dat mag hier.

Ben het trouwens niet eens met de steek van Ajbeefde en naar mijn idee mag deze persoonlijk aanval er gewoon tussenuit geknipt worden....

Eens en dus ook verwijderd.

Deleted User

Quote from: fugazi_2009 on February  6, 2022, 17:42:07
Zoals Tjeb, al terecht, zei, ik heb het nergens over een datalek gehad, maar blij dat je het even voor mij hebt uitgezocht! Dat wist ik natuurlijk nog niet  :tongue2:

Het ging mij er om dat Frank zijn eigen klanten te kakken zet, iets wat je in mijn optiek gewoon not done is. Maar gezien de reacties in dit topic, vinden we blijkbaar dat dat gewoon moet kunnen. Laat ik het dan anders verwoorden, het is niet hoe ik zou omgaan met de kennis die ik opdoe als ik door een klant thuis zou worden uitgenodigd en wat ik dan daar te zien of horen krijg. En daar mogen we met zijn allen natuurlijk verschil van mening over hebben, geen probleem wat mij betreft.
https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/voordat-u-een-klacht-indient

Heb je al een klacht ingediend dan?

Grote woorden... kleine daden....


fugazi_2009

Quote from: Jazzman on February  6, 2022, 20:36:12
https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/voordat-u-een-klacht-indient

Heb je al een klacht ingediend dan?

Grote woorden... kleine daden....



Nou volgens mij heb je toch blijkbaar een probleem met begrijpend lezen, Ik zou het allemaal nog een keer doorlezen als ik jou was.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

J.A.F._Doorhof

Gezien je reactie op mijn post is er maar een die hier moeite heeft met begrijpend lezen
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

fugazi_2009

Quote from: J.A.F._Doorhof on February  7, 2022, 10:13:00
Gezien je reactie op mijn post is er maar een die hier moeite heeft met begrijpend lezen

Nou dat was heel simpel hoor, voor jou zijn klanten gewoon geschikt om af te zeiken. Geeft niet hoor, zegt een hoop over jou. En ga nu maar weer gauw bij de kleuterjuf klagen dat er iemand naar tegen je doet.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

J.A.F._Doorhof

#83
Ben het nu eigenlijk wel spuugzat, je schaadt de goede naam van het bedrijf dat Annewiek en ik hebben opgebouwd.
We zijn 100% service en klant gericht en altijd bereidt mensen te helpen of het nu weekend of avond is of whatever.

Ik haal een praktijkvoorbeeld aan van iemand die problemen had in zijn set en wat op zich makkelijk op te lossen was, als reactie op iemand die een soortgelijke post/ervaring had, puur om voor HEM aan te geven dat dit vaker gebeurde. NIETS negatiefs, geen periode, geen naam niets van dit alles.

En je blijft maar hameren op dat we klanten te kijk zetten en dat ik me niet als een 5 jarige moet gedragen.
Je wordt door verschillende mensen hierop gewezen en toch blijf je doorzagen en moedwillig ons bedrijf en mij aan te vallen.

In het verleden heb je het hele forum gewist omdat je het niet eens was met een ban die ik niet wilde geven.
Daarmee heb JIJ feitelijk alle regels overtreden op het gebied van goede verstandhoudingen.
Ik ben dan zo "vriendelijk" dat ik toch vaak mensen terug laat komen na een ban.

maar dit vind ik zo verschrikkelijk laag bij de grond dat het nu voor mij wel klaar is.
Ban heb je terug en ik hoef je hier ook niet meer te zien.

Klaar.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Quote from: J.A.F._Doorhof on February  7, 2022, 10:58:12

Ban heb je terug en ik hoef je hier ook niet meer te zien.

Klaar.

Serieus ?????????????????

Ik denk dat je reageren vanaf de eerste post van Fugazi je meer schade berokkent dan hetgeen Fugazi schrijft.

Lees net de reden. Mede oud zeer dus. Tsja...zal maar niets zeggen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

J.A.F._Doorhof

#85
Het feit dat iemand die de database van ons forum ooit gewist als mod omdat hij zijn zin niet kreeg en dan toch nog terug mocht komen van me zegt denk ik genoeg Hans over hoe ik mensen beoordeel.
En dan zo lullig reageren terwijl ik duidelijk uitleg hoe het zit...

Nee sorry kerel ik pik denk ik enorm veel maar ergens zit het toch wel op een punt dat ik zeg nu is het klaar.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

chansig

Quote from: J.A.F._Doorhof on February  7, 2022, 11:06:07
Het feit dat iemand die de database van ons forum ooit gewist heeft toch nog terug mocht komen van me zegt denk ik genoeg Hans.
En dan zo lullig reageren terwijl ik duidelijk uitleg hoe het zit...

Nee sorry kerel ik pik denk ik enorm veel maar ergens zit het toch wel op een punt dat ik zeg nu is het klaar.

Ik ga je niet laten weten wat ik ervan vindt. Dat gaat geen enkele zin hebben. Maar dat er mede oud zeer speelt tijdens een ban in het hier en nu. Tsja. EN meer ga ik er echt niet van zeggen.

Tsja...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

J.A.F._Doorhof

#88
Beste stuurlui staan aan wal zullen we maar zeggen dan Hans :D
Het feit dat jij hier nog steeds zit geeft denk ik aan dat bans niet zo maar uit de lucht vallen toch :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Quote from: J.A.F._Doorhof on February  7, 2022, 11:09:12
Beste stuurlui staan aan wal zullen we maar zeggen dan Hans :D

Nee hoor, ik zie wat er geschreven wordt en daar vind ik wat van. En wat dat is, ga ik dus niet schrijven.

Quote from: J.A.F._Doorhof on February  7, 2022, 11:09:12
Het feit dat jij hier nog steeds zit geeft denk ik aan dat bans niet zo maar uit de lucht vallen toch :D


Het is dat ik jou niet kan bannen, anders had je hier ook niet meer rondgehangen. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

J.A.F._Doorhof

En vanaf hier aub on topic.
Het is jammer dat dingen zo moeten lopen, maar we moeten wel ten alle tijden een beetje respect houden voor elkaar en wat andere opbouwen.
Helemaal in deze tijd.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

toetertje


chansig

Historisch moment op TV. Wust voor de 5e keer goud op de OS. Heb ik toch mooi mee mogen maken. En hier ook een zuinig zonnetje.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

J.A.F._Doorhof

#93
Om terug te gaan ontopic.
Met mooier weer ben je in een betere stemming en kan alles ook beter klinken.
En Wust is gewoon... top :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kwabbernoot

Quote from: chansig on February  7, 2022, 11:08:26
Ik ga je niet laten weten wat ik ervan vindt. Dat gaat geen enkele zin hebben. Maar dat er mede oud zeer speelt tijdens een ban in het hier en nu. Tsja. EN meer ga ik er echt niet van zeggen.

Tsja...

Gr. Hans
Het oud zeer is er schijnbaar van twee kanten. Anders snap ik niet waar Fugazi's opmerking ineens vandaan komt.

mmuetst

Leuk topic, ja ik hoor zeker een ander geluid als er meer mensen in mijn mancave aan het luisteren zijn (ook als ik in de middelste stoel zelf zit). Hoe de luchtvochtigheid is in mijn mancave weet ik niet. In ons huis wel want daar hebben we zo'n Tado thermostaat. Wat zou het verschil zijn droog vs vochtig?
Wat betreft de concertzaal. Ik mocht ooit voor mijn verjaardag samen met mijn vrouw naar het Amsterdamsconcertgebouw optreden van bandoneonspeler Carel Kraayenhof. We zaten op het balcon schuin achter het orkest. Was zeer verbaast hoe het daar goed klonk. Ik moet wel zeggen dat je met ogen ziet hoe veel plezier die muzikanten hebben bij zo'n concert en dat je oren dat dan weer horen. En tijdens zo'n concert zijn er veel meer storende elementen zoals niezende en kuchende mensen dan thuis. In Utrecht ga ik wel naar kroegjes live jazz luisteren en daar zijn altijd wel een paar huppel k*tjes die de hele avond achter hun chardonnay door de muziek heen zitten te ouwehoeren. Maar ja, het is een kroeg, dus het hoort er bij  ;D
Maar ook hier vind ik het heerlijk om de artiesten te zien spelen en genieten van hun eigen spel en muziek.
Ik wordt heel blij van VU meters. Misschien als ik een keer een versterker op de kop tik met die meters, mijn ogen dan mijn oren meer laten horen dan zonder VU meters  ;D
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

mmuetst

Voorbeeld, bekijk dit eens over een goede installatie met en zonder beeld en merk het verschil:
https://youtu.be/kX_6vC9n04k
Zouden in 2020 in Tivoli Utrecht optreden, is helaas allemaal door Corona niet door gegaan.
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

Deleted User

Quote from: mmuetst on February  7, 2022, 19:56:02
Voorbeeld, bekijk dit eens over een goede installatie met en zonder beeld en merk het verschil:
https://youtu.be/kX_6vC9n04k
Zouden in 2020 in Tivoli Utrecht optreden, is helaas allemaal door Corona niet door gegaan.

Kijk Kijk Kijk.... Metropole Orkest... Laat ik daar nu vriend van zijn. Kost een paar stuivers per jaar, maar voor Corona verdomd gave concerten gezien en gehoord.

mmuetst

Quote from: Jazzman on February  7, 2022, 20:24:10
Kijk Kijk Kijk.... Metropole Orkest... Laat ik daar nu vriend van zijn. Kost een paar stuivers per jaar, maar voor Corona verdomd gave concerten gezien en gehoord.
Laten we hopen dat het snel weer mag. Dit is wel Yong Metropole (weet niet of dat nog verschillend is). Ik volg deze drummer, geeft een paar lekkere albums gemaakt en toen zag ik dit ineens op YouTube. Helaas zijn deze opnames nooit op album uitgebracht (of ik zoek niet goed) DvD zou nog mooier zijn, en live is natuurlijk helemaal geweldig (geen idee of ze het nog gaan herkansen).
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

Deleted User

Op Youtube paar weken geleden Kovacs met Metropole gezien, meteen maar toegevoegd...

https://www.jongmetropole.nl/

Jong Metropole is een unieke samenwerking tussen de Nationale Jeugdorkesten Nederland (NJON), het Nationaal Jeugd Jazz Orkest (NJJO) en het Metropole Orkest (MO). In Jong Metropole komt het excellente spel uit de klassieke traditie samen met swing, improvisatie en timing vanuit de jazz. Jong Metropole is mogelijk dankzij bijdragen van het Prins Bernhard Cultuurfonds en de Keep an Eye Foundation.

Wie is die drummer dan?