Invoeren

Started by reza, January 28, 2022, 12:46:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reza

HT vrienden,

Het volgende. Wat zou het kosten als je een Lumagen zelf uit de States laat versturen?
Niet nieuw maar tweedehands?
Ik ben een beetje bang dat ik behoorlijk wat invoer rechten moet betalen, waardoor de deal niet meer zo heel aantrekkelijk is.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

jazzy

Precies wat je zegt. Je betaalt invoerrechten en BTW over het artikel plus verzendkosten, plus die 12-15 euro die de vervoerder rekent voor het inklaren.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

CineSmurf

Vroeger kon je nog wel "gift" ofzo op een pakketje zetten en kwam je er doorheen. In principe moet je de totale waarde (prijs + bijkomende kosten) nemen. Anders schat de douane het zelf in en dat kan mee of tegenvallen.

Als je erg veel moet betalen, kan je het ook gewoon ophalen met het vliegtuig  :clapping:
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

reza

Wat je schrijft: zelf halen is natuurlijk ook een mogelijkheid alleen dan moet ik als ik bij de douane kom toch ook mijn koffertje open doen?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

CineSmurf

Quote from: reza on January 28, 2022, 13:44:06
Wat je schrijft: zelf halen is natuurlijk ook een mogelijkheid alleen dan moet ik als ik bij de douane kom toch ook mijn koffertje open doen?
Als je 'm dan gewoon meeneemt (zonder verpakking enzo) heb je meestal geen probleem. Voorheen ging ik ook regelmatig met allerlei apparatuur door de douane. Als ze vroegen wat het was en ik riep iets van "demo device", was het meestal meteen goed.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.