Hypex versterker bouwer gezocht, regio eindhoven

Started by AXQ, January 24, 2022, 12:35:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AXQ

Ik zoek iemand die voor mij een hypex versterker kan samenstellen en maken. Ik heb 2 behuizingen waar mono blokken van gemaakt moeten worden. Per behuizing een on/off button en een VU-meter die aangesloten moeten worden. Nu wil ik daar dus hypex amps in laten bouwen, hierbij heb ik hulp nodig hoe de aan/uit schakelaar moeten worden ingezet, hoe de VU-meter moet worden aangesloten. Ik stel me zo voor dat ik met de behuizingen en wensen met de bouwer een bestellijst samenstel, dat bestel en het hele spul kom brengen en volledig werkend terug krijg. De behuizing is ruim, dus alle plek voor de verschillende bordjes.

Omgeving Eindhoven dus, wie kan mij hierbij helpen. Normaal uurtarief uiteraard voor consulting en realisatie.

Rob_Dingen

Hoi,

Wil je wel helpen met wat je nodig hebt en hoe je het moet bouwen maar ga het niet voor je bouwen dat kan jezelf ook.

Rob

AXQ

Quote from: Rob_Dingen on January 24, 2022, 17:04:13
Hoi,

Wil je wel helpen met wat je nodig hebt en hoe je het moet bouwen maar ga het niet voor je bouwen dat kan jezelf ook.

Rob

Hoi Rob, dat klinkt goed. Ik heb op zelfbouwaudio.nl dezelfde vraag gepost en hetzelfde antwoord gekregen. Ik ben handig genoeg denk ik en weet inmiddels veel meer.

Morgen zal ik foto's plaatsen en aangeven waar ik nu ben. Het liefst maak ik het topic af met 1 persoon omdat het wat rommelig wordt.

PascalP

Post ook vooral je progressie hier, interessant om te volgen, denk niet dat ik ooit eerder Hypex amps heb gezien met VU meters?
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

AXQ

Zeker, IOM is mooi. De mijne zijn iets groter :-)

Hier dan wat ik graag wil op basis van de inmiddels opgedane kennis. Mijn 2 NC250MP monobordjes overbouwen naar de casings van foto 1. De on/off aansluiten en de VU-meters aansluiten. De powerCon voor 220 moet blijven en de blokken blijven gebalanceerd aangestuurd worden via XLR.


AXQ

Quote from: Rob_Dingen on January 24, 2022, 17:04:13
Hoi,

Wil je wel helpen met wat je nodig hebt en hoe je het moet bouwen maar ga het niet voor je bouwen dat kan jezelf ook.

Rob

Hey Rob, net foto's gepost met mijn doel. Kan jij mij verder helpen? Ik heb al begrepen dat 12v +/- op het bordje beschikbaar zijn voor de voeding van de VU-meter, ook lijken er pins beschikbaar te zijn voor de on/off (of standby) button. Welke pins precies is me nog niet duidelijk.

Rob_Dingen

Kom een avond op visite en alles komt goed.
Stuur een PB en dan maken we een afspraak.

Rob

brt

Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3