Welke 4k hdmi splitter?

Started by Shadowfox, January 16, 2022, 16:29:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shadowfox

Aangezien mij receiver output beetje gaar is en geen 10-12 bitcolor kan uitsturen ben ik aan het kijken voor een hdmi splitter

Ik zoek dus een apparaat die aangesloten word aan de mediaplayer en dan afgescheiden door 2 outputs voor de receiver en tv.
Is dit apparaat wat voor mij of hebben jullie een ander idee?
Ik heb ook gekeken bij hdfury maar das een beetje duur voor een tijdelijke oplossing tot het gerepareerd word.

https://www.onlinekabelshop.nl/maxtrack-hdmi-splitter-1-naar-2-versie-2-0-4k-60hz-hdr?utm_campaign=Marktplaats&utm_content=&utm_source=Marktplaats&utm_medium=cpc&utm_term=

frankp

Heb je al een oplossing gevonden?

Ik ben met hetzelfde probleem bezig en heb inmiddels 2 splitters getest (Allteq en Nedis) en beiden werken niet.
Of er werd helemaal geen 4K uitgestuurd of enkel bij het aansluiten van de beamer (receiver ondersteunt geen 4K).
Ik ga nu nog testen met de PureTools PT-C-HDEARC-4K, waarmee de audio uit de stream wordt gefilterd en wordt doorgestuurd naar de receiver.
Mogelijk dat dit ook een oplossing voor je is.

paulkokkie

NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

Shadowfox

Quote from: paulkokkie on February 17, 2022, 12:19:11
Is dit misschien iets?

https://hdfury.com/product/avr-key/

Thx maar is niet meer van toepassing omdat mijn receiver gemaakt is

Shadowfox

Quote from: frankp on February 17, 2022, 11:14:22
Heb je al een oplossing gevonden?

Ik ben met hetzelfde probleem bezig en heb inmiddels 2 splitters getest (Allteq en Nedis) en beiden werken niet.
Of er werd helemaal geen 4K uitgestuurd of enkel bij het aansluiten van de beamer (receiver ondersteunt geen 4K).
Ik ga nu nog testen met de PureTools PT-C-HDEARC-4K, waarmee de audio uit de stream wordt gefilterd en wordt doorgestuurd naar de receiver.
Mogelijk dat dit ook een oplossing voor je is.

Als ik het niet had kunnen laten maken had ik er een hdmi 4k atmos splitter er tussen gezet.