Ik sluit me aan bij Reza, er is geen enkel device die 'alles' kan.
De Oppo die Reza noemt kan dan weer geen Netflix/Spotify dus die valt ook af, wat ik zou doen is een keuze maken uit het volgende, enigzins binnen je budget:
Dedicated schijfjes speler, wat (bijna) in je budget zou passen is bijvoorbeeld een Panasonic 424 of Sony X800M2.
Deze hebben ook een Netflix app endergelijke aan boord maar het is beperkt, zo doet de Sony volgens mij geen Atmos maar enkel DD+ en de Panasonic weer wel, of andersom...
Gedownloade content support is ook maar matig hoe ik begrijp, zelf nooit getest moet ik bekennen.
Dedicated mediaspeler zoals de Nvidia Shield, hier heb je toegang tot alle streaming diensten die je maar kunt bedenken + je kunt Kodi of Plex erop zetten voor je lokale/gedownloade files, of een Apple TV, die doet alles wat je Shield ook doet enkel gedownloade content doet ie geen Atmos maar enkel DD+ via de app Infuse, geen idee of ze dit ooit aangepast gaat worden.
De Zidoo die Reza noemt (maar ook een Zappiti) is zeer goed voor lokale content, maar heeft weer geen support voor Netflix etc.
Persoonlijk heb ik ook 3 devices staan:
- Oppo 203 voor schijfjes
- Zidoo Z1000 Pro voor lokale content
- Apple TV 4K 2021 voor streaming