Don’t look up (2021)

Started by Richi, January 4, 2022, 23:44:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt

Het gaat om het verhaal te vertellen en dan is anderhalf uur best wel weinig.
De meeste goede boeken zijn ook veel meer dan 100 pagina's, ga daar een filmscript van maken en er voor zorgen dat je niet alleen de aktie hoogtepunten over houdt want dan heb je dus weer een slechte film.

Mensen zijn tegenwoordig de tv series gewend waarbij de personages flink uitgediept kunnen worden want er zijn 12 afleveringen van 50 minuten en zelfs meerdere seizoenen.
Dus twee uur vind ik geen probleem en meer als het een echt goed verhaal is ook niet. Als het alleen maar aktie, aktie , aktie is en minimaal verhaal dan is anderhalf uur meer dan genoeg (eigenlijk al teveel).

dexter98

Prima vermakelijk en film waar ik iig nog wat over na heb zitten denken na de film. Das ook altijd wel goed teken.

Film die vinger zeker op de terechte zere plek legt. Ik vraag me alleen af of dat idee idd bij iedereen goed landt.

Naar mijn idee hadden ze idd een stuk meer kunnen halen uit dit onderwerp en deze cast, dus dat viel idd tegen en beetje kater gevoel...... Of was dat nou juist weer bedoeling van de film? ..... Zou ook wel weer kunnen om die absurditeit ook weer een zetje te geven......

Ik mistte iig de diepgang die deze topacteurs neer kunnen zetten. Te vlakke karakters. De spanning was er gewoon niet.


Dus:
Onderwerp/idee   goed
Cast     zeer goed
Uitwerking   mwah

Sent from my moto x4 using Tapatalk