Anthem MRX510

Started by hans1966, January 3, 2022, 13:22:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hans1966

Ik heb sinds een week een probleem met het geluid van mijn Anthem MRX510; er zit een kleine echo in het geluid en het geluid uit de center klinkt alsof
de acteurs met hun hand voor hun mond praten, het geluid is er wel maar klinkt heel gedempt. Ik heb uiteraard al van alles geprobeerd met de instellingen en gisteren de receiver naar fabrieksinstellingen terug gezet maar helaas zonder resultaat. Het maakt ook geen verschil of ik een Blu-ray opzet of stream via Apple-TV, het geluid klinkt overal even slecht.
Heeft iemand dit probleem mss ook een keer gehad of nog beter, weet iemand mss een oplossing ?  >:(


Shadowfox

als je eens een front speaker aan de center kabel aansluit. Hoor je het dan nog?

hans1966

dat zou ik idd. kunnen proberen voor de center maar dan is er ook nog de lichte echo die je hoort over alle 7 speakers .......    het lijkt wel of er per ongeluk een verkeerde instelling is aangeklikt ofzo maar bij het afspelen van een Blu-ray krijg ik gewoon DTS/HD-Master te zien, ik kan geen verkeerde instelling ontdekken ......... 

spijtebijt

Misschien een beetje domme vraag, maar staan toevallig de speakers van je televisie nog aan?
"Streite nicht mit Idioten!Sie ziehen Dich auf ihr Level und schlagen Dich dort mit ihrer Erfahrung"

maximus79

Dit schijnt een bekend probleem te zijn met deze reeks.....de MRX van mij pa had dit met een paar kanalen zelfs. ben bang voor je dat hij defect is.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2