Dynaudio 82 icm Nad T752

Started by NoFuzz, June 9, 2004, 23:15:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NoFuzz

Hallo,

Op zoek naar fullsize speakers lijken mij de Dynaudio Audience 82's een erg goede upgrade. Maar, onlangs een NAD T752 gekcoht en toch een beetje bezorgd om de 'power' die nodig is voor de Dynaudio's.

Heeft er iemand ervaring met deze combinatie? En ook in surround (en dan met bijv. de 42w als rear, en de 122C als center)? En hoe klinkt dit in combinatie met een redelijk harde ruimte (tegelvloer, wel met een redelijk dikke berber (wollen kleed) tussen voorspeakers en luisterplek) ? Ik heb de

En, welke alternatieven zijn er voor de Dynaudio's? Ik zit dan zelf te denken aan de Canton Carat M80, de Kef Q7 of eventueel een 2e hands Contour 3.0/3.3. Nog andere suggesties?


Tja ik weet het zelf luisteren. De 82's heb ik beluisterd via een NAD C372 en dat klonk geweldig, ook al kwamen de speakers net uit de doos. Geweldig in de zin van 'net echt', een piano was inderdaad een piano, ik kon 'm bijna zien! Volgens de verkoper zat de C372 niet zo heel ver boven de NAD T752 qua klank/power...

Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Equipment list: Two ears, two eyes and a brain...
Sonus Faber Toy Towers|Music Hall A70.2|SMSL SU8|Chromecast Audio|Xbox one S|Oppo 93||Denon X4500H|Dynaudio Audience 62|SF Solo|42W|SVS PC+2039|Sony VPL-HW50ES