Te koop: JVC DLA N7 --> VERKOCHT

Gestart door Teejoo, december 24, 2021, 12:30:56

Vorige topic - Volgende topic

Teejoo

Met de komst van de JVC NZ8 verkoop ik mijn mooie N7! Hij is zoals in perfecte staat, zowel optisch als technisch. Hij is in juli nog door Werner ISF gekalibreerd. Aankoopdatum 20/03/2019.
De projector heeft altijd in mijn cleane HT gestaan. Ik draai altijd op low lamp. De lamp die er nu inzit heeft op moment van schrijven 1190 uur gedraaid. Daar komen er nog een paar bij tot maandag. Er zit nog een extra lamp bij (de lamp waarmee hij geleverd is) en die heeft 299 uur gedraaid. Ik heb de reserve lamp er op een gegeven moment ingezet om te testen of hij het deed, en niet meer uitgehaald. In totaal dus zo'n 1500 uur.
Compleet met doos en praktisch niet gebruikte AB. (Ik gebruik de Pronto).

Vraagprijs: €5.000,00

De projector is te bezichtigen en op te halen in Maastricht.

Belangrijk: beschikbaar nadat de NZ8 daadwerkelijk is geleverd, normaal gesproken vanaf 28-12

Teejoo

En gereserveerd voor Hellbeast tot 11 januari!

Teejoo

Berichtje van de koper ontvangen dat hij er toch vanaf ziet.

Projector is dus weer beschikbaar!

scoc

Dat deze nog niet weg is voor deze prijs... En dan vooral op een forum met AV die-hards en 'kenners'  ;)
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 440 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Sony XR-55A95L
Office: KEF LSX II LT
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 | Marantz MM8077 CineMike + MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

Teejoo

En opnieuw gereserveerd tot morgenavond voor v-kevin!

Teejoo

En verkocht! Veel plezier Kevin!