Streaming Disney hapert

Started by Berry76, May 10, 2020, 22:15:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Berry76

Hallo allemaal,

Mijn situatie

Oud : Ziggo router (connect Box (Arris) in de meterkast , utp kabel naar woonkamer daar aangesloten op een Asus RT-AC68U. Daar via utp aangesloten Ziggo next, Phillips hue, Phillips ambilight en mijn Denon AVR. Dit werkte goed.

Nieuwe situatie in de woonkamer waar de utp kabel uitkomt zit nu een TP-link TL-SG108BA 8 port gigabit utp switch. Hierop zitten de tv, hue, Denon, Ziggo nest en de Asus bekabeld aangesloten.

De laatste tijd heb ik met kijken Naar Disney ( dit steam ik van de TV) sat het beeld stil staat alsof hij aan het bufferen is.

Kan dit aan de switch liggen of is het een hapering in de Ziggo connectie.
De hapering ontstaat ook bij het online radio luisteren.

Heeft een van jullie suggesties?
Ik heb 2 Dali opticon 6, 2 Dali opticon 2 , 1 Dali opticon vocal en de Dali esf12  en ef-9 sub. Een Acram AVR 390. Gaia III onder de fronts en sub De rega planar 3, met de rega fono MM MK3 en de rega Neo TT psu. Voor streaming : Somt sms 200 neo ultra, RME adi-2 fs dac gevoed door de Pura dodo

Kasey009

#1
Omdat op de eerste verdieping ook een vaste kabelaansluiting is waarop via een switch 2 computers zijn aangesloten, vroeg ik me af of het signaal nog sterker zou worden als ik ook de tweede Deco bedraad aansluit op de https://testmyspeed.onl/ switch?

Berry76

Het lag aan de software van de tv, nu een 4k apple tv box en de problemen zij  opgelost.
Ik heb 2 Dali opticon 6, 2 Dali opticon 2 , 1 Dali opticon vocal en de Dali esf12  en ef-9 sub. Een Acram AVR 390. Gaia III onder de fronts en sub De rega planar 3, met de rega fono MM MK3 en de rega Neo TT psu. Voor streaming : Somt sms 200 neo ultra, RME adi-2 fs dac gevoed door de Pura dodo