Dune HD Max Vision 4k (HDR+DV) VERKOCHT

Started by papaleo, December 15, 2021, 12:20:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

papaleo

(Prijs aangepast...)

Forum leden die mij kennen weten dat ik wel vaker van Media Player veranderd...ook nu bied ik deze prachtige machine aan.
Deze gaat niet weg omdat hij niet beviel maar ik ben met name een veranderlijk persoon  :D
Ik heb hier al vele MP's over de vloer gehad en er zijn er 2 die met kop en schouders daar boven uitsteken dit zijn de (huidige) Zappiti en deze Dune beide gevoed door de nieuwste beeld-chip (Realta 1619) welke dus nu ook DV kunnen weergeven.

Ik heb voor mij zelf een keuze moeten maken òf ik hou de Dune of ik begin opnieuw met de Zappiti.
Het is uiteindelijk de Zappiti geworden...zo heeft iedereen wel een of meerdere voorkeur merken waar hij hij of zij opvalt en eerder aanschaft.
Beide spelers zetten een voortreffelijk audio en video geluid/beeld neer daar zitten geen verschillen in het is meer het uiterlijk van de Zappiti en de door mij meer bekend zijn met/vàn ,die bij mij de doorslag gaf om deze machine in mijn set te houden.

Wat bied ik aan....een nieuwe staat verkerende media-player die ik sinds 30 Juli 2021 hier in mijn set heeft staan en waar in totaal 24 maanden garantie op zit waarvan er nog 19 intakt van zijn.
Alles zit er natuurlijk bij (ook de factuur) en het meeste van de rand spulletjes die er standaard bj zitten zijn niet gebruikt...

Gekocht bij Futeko en heeft mij  €709,07 + €89(invoerechten/tax)= €798,- (totaal gekost)

Deze Dune is al geruime tijd niet meer/moeilijk leverbaar bij de webshops ivm lever problemen van bepaalde chips/electronica...dus maw dit is een mooie kans om er eentje aan te schaffen waar ook nog eens een mooie korting op zit.

Kerst Vr.pr €***,- incl.standaard verzending...,maar ophalen verkiest mijn voorkeur  ;)















Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

crackdown

Hoi kerel! Aangezien ik vandaag jarig ben doe ik die graag cadeau aan mezelf! Ik stuur je ff een pm met mijn nummer. Groetjes, Roelant

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Akosoft

Zelfde lulsmoes als ik altijd heb merk ik  :D

papaleo

#4
Voorlopig vandaag en morgen GERESERVEERD voor 'crackdown'
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels