Nieuwe HEOS streamer

Started by CineSmurf, December 14, 2021, 16:00:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CineSmurf

Ik ben een beetje aan het opruimen met de streamers. Ik had een bluesound, die is inmiddels verkocht. Ik wil nu helemaal over naar het HEOS ecosysteem.

In mijn huis staan nu diverse HEOS speakers en (marantz) receivers. Ik zit alleen in mijn woonkamer. Ik heb daar een ROTEL-06 setje: voorversterker, eindversterker, CD speler, platenspeler. Daar heb ook een HEOS link staan, maar zowel qua uiterlijk als qua geluid moet dat beter kunnen.

In mijn ogen heb ik nu twee alternatieven voor een streamer:
- Denon DNP-800NE
- Marantz 6006

Qua stijl en hoogte is die denon wel een mooie optie, maar op de een of andere manier lijkt die nergens meer te krijgen. Eén van de winkels gaf aan dat het kwam door onderdelentekorten, maar een andere gaf aan dat beide spelers binnenkort vervangen zouden gaan worden. In dat laatste geval misschien beter wachten, maar ik kan nergens iets vinden over opvolgers, dus dat kan ook zomaar nog een jaar duren.

Iemand hier gedachten over?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.