HDX-1000 Firmware

Started by AartdeMeester, December 2, 2021, 17:06:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AartdeMeester

Hallo mede gebruikers van dit forum.
Ik heb sinds kort een hdx-1000 mediaspeler van iemand overgenomen maar kan nergens firmware vinden. Alle links zijn of dood of veranderd zoals : www.hdx1080.com
Iemand nog een (werkende) link of zelf in het bezit van een firmware?
Ik hou mij graag aanbevolen.
Alvast hartelijk dank.

Mvg. Aart

PascalP

Dat wordt een lastige... ding is immers al 13 jaar oud, wellicht kun je beter overwegen voor een simpele/goedkope Android based speler met Kodi gaan, of een Vero4K.
Als het iets meer mag kosten is een Nvidia Shield ook een hele mooie optie.

Succes :)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

HereIsTom

Daar heb je inderdaad niks meer aan te oud voor updates.
Welke TV heb je precies?
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

AartdeMeester

Maakt toch niet uit wat voor tv ik heb. Ik zoek een bruikbare firmware voor deze mediaspeler. Ik hoef geen nieuwe speler als deze oude het nog doet. Zou het mogelijk zijn om een popcorn firmware te gebruiken dat je weet?

Mvg. Aart

HereIsTom

De laatste software update was uit 2010 sindsdien zijn ze van de aardbodem verdwenen en hebben de meeste mensen 'm, net als ik naar de milieustraat gebracht. En popcorn firmware kan er niet op.
Daarom gebruik ik nu mijn Sony Android TV als mediaspeler, werkt perfect en veel beter dan de meeste van die boxjes.

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

stevie1

Quote from: AartdeMeester on December  3, 2021, 16:13:38
Maakt toch niet uit wat voor tv ik heb. Ik zoek een bruikbare firmware voor deze mediaspeler. Ik hoef geen nieuwe speler als deze oude het nog doet. Zou het mogelijk zijn om een popcorn firmware te gebruiken dat je weet?

Mvg. Aart

Ik vind het een normale vraag hoor. Kan hd (1080p) of uhd (2160) zijn.  Ik denk dat de vraag daarom is. (Misschien om je iets aan te raden)  Als jij een hdx 1000 aanschaft of overneemt geeft dat alleen aan dat er veeeel te leren valt! Die hdx zou ik weer terug geven aan de milieustraat en als je toch iets oud en supergoedkoop wilt die het altijd doet neem dan de med600x3d.  Die zet nog een geweldig plaatje neer op een oled 77 inch. 
Je mag r zo eentje van mij hebben als je wilt.

sandervg

Quote from: AartdeMeester on December  3, 2021, 16:13:38
Maakt toch niet uit wat voor tv ik heb. Ik zoek een bruikbare firmware voor deze mediaspeler. Ik hoef geen nieuwe speler als deze oude het nog doet.
Welkom op het forum  O0  (men probeert je alleen maar te helpen hoor  ;))
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

AartdeMeester

Ik snap en waardeer de hulp. Ik ben hier ook lid geworden om hulp te vragen. Ik weet ook dat de HDX-1000 een oude speler is maar er moet toch iemand zijn die deze speler ook heeft of heeft gehad en ergens nog een firmware heeft, vandaar mijn vraag en reactie. Ik heb de speler nu zo aan de praat en ge crossflashed naar een popcorn A110 en dit werkt. Had liever een originele firmware er op gezet maar als het werkt ben ik tevreden. Toch bedankt voor het meedenken .
Mvg. Aart

sandervg

Ik heb ook nog even voor je gezocht op het internet (soms als je net andere zoektermen gebruikt vind je wel wat) maar kan ook helemaal niets vinden. Waarom heb je nieuwe firmware nodig? Doet hij het niet? Misschien kun je hem naar fabrieksinstellingen terugbrengen? Ik ben bang dat je een kat(je) in een zak hebt gekocht en toch beter op zoek kunt naar een andere streamer. Ik denk dat je op marktplaats voor een paar tientjes al iets kunt kopen dat wat actueler is. Ik ga er vanuit dat je geen 4K weergever hebt, dus dat maakt het ook al wat makkelijker/goedkoper. Succes!
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian