immersive holo3dgraph

Started by apollovenlo, September 30, 2019, 00:42:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

apollovenlo

Beste allemaal,

Ik ben op dit moment bezig met een project om mijn oude gameconsoles en vhs recorders aan te sluiten op de tv,
Echter niet genoeg ingangen hiervoor, en kwam op het idee om dit met een Sony TA-E1000ESD te schakelen en het signaal via een scaler via hdmi naar de tv te sturen. Ik heb nog ergens in de garage een immersive Holo3dgraph gevonden. Dit is een leuke scaler die precies dat doet wat ik verwacht, zonder te veel vertraging scalen!

Echter kom ik het volgende probleem tegen, google je beste vriend kan hier dan ook bijna niets meer over vinden. Een paar afbeeldingen en links maar helaas geen drivers. Is er hier iemand die weet waar ik ze kan vinden, of maybe nog een driver betand ergens heeft opgeslagen?
Barco data 708. Mooie 701cine, een data 800 eneen 808  Dit alles op een mooi doek van GT !! Met een marantz sr6200 4 misson m73 en een svs sub. + home made center. Nu de HT ruimte nog verbouwen :)

apollovenlo

Barco data 708. Mooie 701cine, een data 800 eneen 808  Dit alles op een mooi doek van GT !! Met een marantz sr6200 4 misson m73 en een svs sub. + home made center. Nu de HT ruimte nog verbouwen :)

dvd-fan

Werken die drivers nog in windows 10 of heb je nog ergens een windows xp pc staan?
Robin
Heb hem vroeger ook gehad samen met een sharp Z91 beamer met resolutie van 800x600. Old times
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

jantje112

De driver is voldoende, icm Dscaler (versie 4 volgens mij)

laseractive

Hallo,
Graag wil ik terug komen op de posting van 2019.
Is het nog gelukt om de Holo3DGraph aan de praat te krijgen onder Windows 10?
Ik ging ervanuit dat dit enkel onder Windows XP werkte?

Groeten,
Christian