Een andere streamer als vervanger voor de Raspberry Pi?

Started by Gemineye, November 2, 2021, 11:44:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gemineye

Oké ik heb dit nog eens heroverwogen zoals het altijd zou moeten gaan denk ik. Ik denk dat ik toch eerst nog eens met de pi ga knutselen voordat ik hem aan de kant schuif. Ik ga toch eens verdiepen in andere software voor op dat ding, zodat hij hopelijk wat stabieler wordt.

Ik heb een raspberry pi 3B+ met een hifiberry digi+ pro.

Ik zal volgende week eens gaan knutselen
:)

Zweitse

Ik draai ook met een Raspberry B3+ met een Alo DigiOne. Ik maak daarbij gebruik van Volumio, maar dan met een Virtuoso abonnement en vind dit geweldig werken. Ik zou zeker de moed nog niet opgeven met de Raspberry Pi.

Tabcam

Quote from: Gemineye on November 12, 2021, 11:09:11
Oké ik heb dit nog eens heroverwogen zoals het altijd zou moeten gaan denk ik. Ik denk dat ik toch eerst nog eens met de pi ga knutselen voordat ik hem aan de kant schuif. Ik ga toch eens verdiepen in andere software voor op dat ding, zodat hij hopelijk wat stabieler wordt.

Ik heb een raspberry pi 3B+ met een hifiberry digi+ pro.

Ik zal volgende week eens gaan knutselen
Ik zou sowieso PiCorePlayer proberen en ofwel naar WiFi ofwel naar bedraad wisselen. Ik heb de laatste tijd meer internetproblemen en omdat ik glasvezel heb verdenk ik de router en/of de internetprovider. Ik had eerst ook wat problemen met een printer, de Raspberry Pi, iPad, etc. maar nu heb ik beter gekeken en bleek dat er én een verkeerde kabel bij zat én er meer apparaten slechte verbinding hebben. Helaas nog niet helemaal vrije routerkeuze maar binnenkort wel.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

vergeerr72

Quote from: Zweitse on November 12, 2021, 13:45:14
Ik draai ook met een Raspberry B3+ met een Alo DigiOne. Ik maak daarbij gebruik van Volumio, maar dan met een Virtuoso abonnement en vind dit geweldig werken. Ik zou zeker de moed nog niet opgeven met de Raspberry Pi.
Ik ben ook erg te spreken over de Allo Usbridge Signature en Digione Signature zeker in combinatie met de MoOde software.

Verstuurd vanaf mijn SM-T500 met Tapatalk

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL