Mijmeren over een 'de perfecte' streamer - Auralic met Hoer-wege voeding

Started by sandervg, November 11, 2021, 21:20:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kingpin

Quote from: sandervg on November 29, 2021, 11:56:55
Dit vond ik wel interessant: Xuanqian van AURALiC geeft aan hoe de kwaliteit van de verschillende Aries producten (Mini, Femto, G1 en G2)  zich tot elkaar verhouden over USB en SPDIF. Jammer dat de G2.1 er nog niet bij staat, maar ik vermoed - ook op basis van mijn eigen ervaringen - dat dit weer een erg klein verschil is tov de G2.
Laten ze dan met een meetrapport komen. Als het objectief beoordeeld is zegt dit imo totaal niets.
We hebben het over digitale signalen, dat zou toch eenvoudig met elkaar kunnen worden vergeleken.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

chansig

Quote from: frank2 on November 29, 2021, 14:31:22
Heeft puur te maken met de inkoopprijs  van zekering,  glaszekering kost 0,12 cent, een betere vaak enkele tientjes... dus...

Ik voel dat we een loop ingaan.  :D

Ook hier ga je ervanuit dat de glaszekering van 0,12 cent niet goed zou zijn.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

frank2

Quote from: chansig on November 29, 2021, 14:39:04
Ik voel dat we een loop ingaan.  :D

Ook hier ga je ervanuit dat de glaszekering van 0,12 cent niet goed zou zijn.

Gr. Hans

Een glaszekering is zeker goed want het apparaat werkt. Maar een betere zekering is wel beter gehoormatig. En ja ook daar zitten weer verschillen in. Hft wit is nauwelijks beter dan glas, sr weer wel, hft supreme ook
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fasteddie

Quote from: Peerless Monster on November 29, 2021, 12:02:51
Gaaf.

De persoon waar ik de G1 heb gekocht wilde gaan voor een Rose (hij wist nog niet welke), maar ik las dat Holco en Vergeer72 hier niet al te beste ervaringen hebben met dat merk. Wel jammer want juist zo'n groot display maakt het weer optisch weer mooi.
Ik ga die Altair nog even flink aan de tand voelen, want dit is toch wel erg leuk om de verschillen te ervaren in streamers. 😊

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de ervaringen met de Rose streamer?

Kingpin

In hoeverre zouden deze 'audio' zekeringen gekeurd zijn ( CE ) ?
Kon er niets over vinden.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

sandervg

Quote from: Kingpin on November 29, 2021, 14:34:29
Laten ze dan met een meetrapport komen. Als het objectief beoordeeld is zegt dit imo totaal niets.
We hebben het over digitale signalen, dat zou toch eenvoudig met elkaar kunnen worden vergeleken.

'Not everything that can be counted counts and not everything that counts can be counted' (attributed to Albert Einstein)

Misschien goed om het topic door te lezen:  https://community.auralic.com/t/aries-and-vega-g1-discussion-and-questions/1718/12   ;)  Ik geloof niet dat het gebruikelijk is dat een merk meetrapporten verstrekt bij elke streamer die ze verkopen om op die manier te bewijzen hoeveel het beter is. En als dat al zouden doen: in welke mate HOOR je dat verschil dan? Ons oor is ook niet even gevoelig voor elke vorm van vervorming (daar maken buizenversterkers weer dankbaar gebruik van). Meten is niet alles in deze wereld.  EDIT: bedenk ineens: bij luidsprekers is dit veel gebruikelijker: afstraalgedrag grafiekjes, frequentieresponse etc. maar ik ben benieuwd wie dat gebruikt om uiteindelijk te besluiten welke speaker je het beste vind klinken.

Ik vind het hartstikke goed dat de fabrikant/maker van het product zo actief is in het helpen van (toekomstige) gebruikers en ook eerlijk is dat bv. van een Femto naar G1 eigenlijk geen serieuze upgrade is. Hij had ook een ander verhaal kunnen vertellen dat 'm vast meer geld had kunnen opleveren: Femto 100%, G1 200% en de G2 400%  ;). Hij legt in het topic ook uit dat je die % niet te serieus moet nemen, maar dat hij probeert om een gevoel te geven hoe groot verschil je van een upgrade mag (of niet mag) verwachten. Wat ik er van begrijp is het vooral de Galvanische scheiding van de G2 die een groot verschil maakt (iig bij de SPDIF) en het effect - zo legt hij ook zelf uit - is erg afhankelijk van hoe gevoelig een DAC is hiervoor. Ik heb een zeer minimalistische 47Labs dac: 35mm signaalweg en totaal 20 componenten. Niets geen filtering, reclocking, buffering etc. Ik kan me voorstellen als je een moderne DAC hebt die alles buffert en reclockt het verschil met streamers sowieso nog veel kleiner is.
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

scrutinizer

Quote from: Kingpin on November 29, 2021, 14:56:34
In hoeverre zouden deze 'audio' zekeringen gekeurd zijn ( CE ) ?
Kon er niets over vinden.
Misschien bij (ver)zekeringen zoeken.....
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

sandervg

Quote from: frank2 on November 29, 2021, 14:48:24
Een glaszekering is zeker goed want het apparaat werkt. Maar een betere zekering is wel beter gehoormatig. En ja ook daar zitten weer verschillen in. Hft wit is nauwelijks beter dan glas, sr weer wel, hft supreme ook
Misschien dat ik het toch eens ga proberen met de Auralic (de 47 Labs spullen ga ik niet aankomen). Als ik het ding toch moet openschroeven om tzt de hoer-wege erin te lepelen, kan ik ook het verschil met een andere zekering beluisteren. Daar heb ik wel een postzegel voor over, maar ik zeg op voorhand: ik ben sceptisch   8)
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

Kingpin

Quote from: sandervg on November 29, 2021, 14:59:42
'Not everything that can be counted counts and not everything that counts can be counted' (attributed to Albert Einstein)

Misschien goed om het topic door te lezen:  https://community.auralic.com/t/aries-and-vega-g1-discussion-and-questions/1718/12   ;)  Ik geloof niet dat het gebruikelijk is dat een merk meetrapporten verstrekt bij elke streamer die ze verkopen om op die manier te bewijzen hoeveel het beter is. En als dat al zouden doen: in welke mate HOOR je dat verschil dan? Ons oor is ook niet even gevoelig voor elke vorm van vervorming (daar maken buizenversterkers weer dankbaar gebruik van). Meten is niet alles in deze wereld.  EDIT: bedenk ineens: bij luidsprekers is dit veel gebruikelijker: afstraalgedrag grafiekjes, frequentieresponse etc. maar ik ben benieuwd wie dat gebruikt om uiteindelijk te besluiten welke speaker je het beste vind klinken.
Meten=Weten. Hoe denk je anders dat zo'n streamer ontwikkeld wordt ... op het gehoor  ;)
Het gehoor is helemaal niet zo ver ontwikkeld dan men denkt (20Hz-20kHz max) De juiste meetapparatuur gaat hier veel verder in, ook transienten en de invloed daarvan.
Wat het 'brein' daarmee doet is een heel ander verhaal  ;)

Wbt meetrapporten heb je wel gelijk in dat niet iedere fabrikant deze deelt (waarbij ik me afvraag of dat ook wel zo verstandig is bij bepaalde fabrikanten  ;D).
Maar een digitale out waarbij men keihard percentages aan koppeld is gewoon te meten hoor, is echt geen rocketscience.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

sandervg

Quote from: Kingpin on November 29, 2021, 16:34:32
Meten=Weten.
Maar horen doe je met je oren  8)

Quote from: Kingpin on November 29, 2021, 16:34:32
Hoe denk je anders dat zo'n streamer ontwikkeld wordt ... op het gehoor  ;)
Ik mag toch hopen dat Xuanqian naar de Auralic prototype geluisterd heeft voor de lopende band is aangezet  :-). En hier verschilt de filosofie per merk. De 'Technische boys' die eigenlijk alleen maar meten (en soms heel slecht klinkende spullen op de markt zetten die heel goed meten) en de 'muziek boys' die met trial & error iets proberen te maken dat vaak bizar slecht meet maar voor een bepaalde doelgroep mooi klinkt (bv. 47 Labs en Audio Note zitten meer in deze hoek). Het één is niet slecht of goed, maar een andere filosofie en voor beide is gelukkig een markt.

Quote from: Kingpin on November 29, 2021, 16:34:32
Het gehoor is helemaal niet zo ver ontwikkeld dan men denkt (20Hz-20kHz max) De juiste meetapparatuur gaat hier veel verder in, ook transienten en de invloed daarvan. Wat het 'brein' daarmee doet is een heel ander verhaal  ;)
Maar in je laatste zit zit de crux. Eigenlijk hoor je niet met je oren, maar met je brein. Je oren vangen slechts signaaltjes op die door de hersenen omgezet worden in muziek. En je brein went snel, is opportunistisch en erg lui. Meet apparatuur interpreteert niet, maar meet alleen. Daarin verschil het volledig van de muziek beleving zoals door onze hersenen gecreeerd. Voor sommige bizar slechte metingen zijn onze hersenen niet gevoelig en voor sommige nauwelijks meetbare verschillen zijn onze hersenen heel gevoelig. En dit verschilt ook weer van persoon tot persoon. Kijk naar mij: ik ben bijna doof aan één kant, maar toch hoor ik nog een stereobeeld en als ik een koptelefoon op zet klinkt een mono signaal precies in het midden. Dat kan eigenlijk niet, maar mijn hersenen compenseren voor het verschil in signaal dat mijn linker en recht oor doorgeeft. Meet technisch is de conclusie: ik moet het signaal helemaal aan m'n linker kant horen. Maar in de praktijk hoor ik het in het midden. Zou je je helemaal baseren op meten=weten dan ga je m'n hoofdtelefoon zo afstellen dat ik het geluid dus rechts veel te luid hoor. Extreem voorbeeld, maar om het te illustereren.

Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

fasteddie

Quote from: PietDV on November 14, 2021, 23:22:20
Al eens gedacht aan een Rose Hifi RS150 ? Goed klinkend en mooi toestel dat zeer intutief te bedienen is. Roon endpoint...
(Ik denk er zelf ook een aan te schaffen)

Zie steeds meer berichten over software problemen met de Rose....kan natuurlijk incidenteel zijn maar toch....

holco

De Rose zet wel een wat groter beeld neer maar klonk tevens wat scherper, minder analoog zeg maar als de Auralic-aries-g1, de toevoeging van high res beeld bij de Rose was wel weer een mooie toevoeging die ik graag bij de Auralic had gezien.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

sandervg

De volgende fase op zoek naar de perfecte streamer is officieel gestart. Afgelopen week is de hoer-wege voeding upgrade binnen gekomen. Vandaag voorzichtig de streamer opengemaakt, oude voeding verwijderd en de nieuwe voeding ingebouwd.

Verschil tussen nieuwe en oude hoer-wege
Zie het plaatje van internet hieronder wat het verschil is tussen de originele en hoer-wege voeding. Let wel: de 'nieuwe versie' van Hoer-wege ziet er optisch net wat anders uit omdat de 2e 'blauwe' voeding niet meer aan te komen was. Hier hebben ze nu een open kern transformator voor ingebouwd die iets meer vermogen levert. Meteen prettig voor als je een harde schijf inbouwt die wat meer power nodig heeft  ;). Deze trafo voedt alleen maar zaken die niet van belang zijn voor het geluid (zoals HD, display, wifi etc.) dus voor het geluid maakt het niets uit.

Aandacht voor details
Verder levert Hoer-wege er ook dempingsmateriaal bij voor in de streamer én een soort zwarte loodbitumen (wel bitumen vrij  ;)) om nog verder trillingen te dempen. Advies in de handleiding: niet meer aanbrengen dan op de tekening aangeven, want ze hebben geëxperimenteerd wat het beste werkt en dit is blijkbaar het optimum. Te weinig demping ga je volgens de handleiding vooral horen in het hoog dat dan wat te 'hard' en 'onaangenaam' gaat klinkt. Dus dit is ook een tip voor G1 / G2 / G2.1 eigenaren! Zelfs zonder hoerwege voeding kun je deze tweak natuurlijk zelf direct toepassen. Zie 2e plaatje hiervoor.

Geloof ik in de demping? Ja, eigenlijk wel. Want je kunt hierboven teruglezen dat ik de G2 op de één of andere manier net wat mooier vond klinken dan de G2.1 (héél klein verschil en meer gevoelsmatig, maar toch). En dat zat voor mij.... precies..... in het hoog! Nu zag ik nadat ik mijn Auralic had opengemaakt dat bij mij de bitumen en demping al was ingebouwd. Blijkbaar heeft mijn voorganger er al een Hoerwege voeding in gebouwd en voor de verkoop weer eruit gehaald maar de demping/verzwaring laten zitten (zit gelijmd). Ik vermoed dat dit het verschil is dat ik hoorde tussen G2 en G2.1 (ik kan in ieder geval geen andere reden verzinnen) en dat ik daarom het hoog net wat prettiger vond. De verzwaring op de zijkant is nog niet aangebracht dus indien ik besluit de voeding te houden, dan ga ik daar nog wat bitumen aanbrengen. Toch leuk dat Hoer-wege ook aan deze details aandacht besteed.

Inbouwen
Het inbouwen is niet moeilijk, maar de handleiding is voor niet-technische mensen wellicht niet altijd even duidelijk. Je moet maar een regel-transistor kunnen herkennen en het is ook handig om een multi meter te hebben om te controleren of je na het inbouwen de regel-transistoren inderdaad goed geïsoleerd hebt t.o.v. de kast. Maar verder valt her erg mee: je hoeft niets te solderen of zo. In basis is dit het proces:
- Onderplaat los schroeven (Torx 8 )
- Draad van het diplay loshalen (klik-systeem)
- 3 draden van de voeding verwijderen (ook een klik systeem)
- 10 schroeven los maken (Torx 10)
- Voedingsplaat uitnemen
- Bitumen aanbrengen
- Nieuwe voeding plaatsen
- Isolatie onder de regeltransistors aanbrengen (belangrijk!!!)
- 10 schroeven vast schroeven
- De 3 draden weer vastklikken + display draad weer vast maken
- Eventueel met een multimeter testen of de regeltransistoren goed geïsoleerd zijn
- Dempingsmateriaal op de onderplaat plakken
- Onderplaat vastschroeven
- Klaar!

Klank
Maar dan de grote vraag: hoe klinkt het? Wel, daar kan ik nog geen antwoord op geven, want het geheel staat nu in te spelen. De voeding heeft volgens de Duitse ontwerper minimaal 20 - 30 uur nodig en bereikt pas na enkele dagen tot een week z'n maximale potentie. Misschien dat ik morgen al een eerste vergelijk ga doen en anders wordt het na het weekend in de avonduren.

Wordt vervolgd...

Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

Dura

Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

sandervg

Belofte maakt schuld... hier mijn ervaringen met de Hoer-wege voeding in een Auralic G2.

Eerste de facts en methode
In de Auralic G2 is de voeding ingebouwd. Deze is vergeleken met een Auralic G2.1 met originele voeding. Eerder heb ik al vastgesteld dat de G2 en G2.1 bijna niet van elkaar te onderscheiden zijn, dus voor mij is dit voldoende voor een aankoop beslissing. Uiteraard wordt alles weer volledig blind geluisterd zoals ik altijd doe.

Sneak preview
Laat ik alvast beginnen met de belangrijkste conclusie: als er al verschil is, zijn het kleine verschillen.

Volume verschil
Probleem één: de G2 en G2.1 hadden een klein volume verschil. Niet veel (ca 0,5 dB) maar voldoende om het te kunnen waarnemen. Dat gaf twee problemen:
1. Ik kon horen welk apparaat was aangesloten (<> blind luisteren)
2. Het volume verschil dreef mijn voorkeur. Bv: wat hard luisteren naar een nummer met scherpe s-en --> voorkeur voor het wat zachter spelend apparaat.

Ik heb dit grotendeels kunnen oplossen door op een volume van 80 te spelen (ipv 100) en de versterker wat harder te zetten. Toen was het verschil nog maar 0.2 dB en voor mij niet meer hoorbaar.

Inspelen
Tweede punt is het inspelen van de voeding. Ik heb geen absoluut gehoor, maar ik meende verschillen te horen gedurende het inspelen. Ik kan dit niet met zekerheid vaststellen, maar wilde geen risico nemen en heb dus een aantal dagen gewacht voor ik echt ging vergelijken.

Resultaten
Tja, ik gaf het al aan: de verschillen waren klein. Veel kleiner dan wat ik heb gehoord bij verschillende voedingen bij mijn squeezebox. Daar kon ik perfect met 100% hit-rate de meeste voedingen benoemen bij het blind luisteren. Dat lukte me bij de Auralic niet. Het was zelfs zo dat ik bij dezelfde nummers de ene dag een voorkeur had voor de Hoerwege en een andere dag voor de originele voeding: ik was niet consistent. Als ik al een poging zou moeten doen om een verschil te benoemen heeft de hoerwege iets meer body en een iets vriendelijker hoog (wat minder felle s/k/t klanken). Mogelijk is het geheel ook iets strakker. Maar nogmaals: de verschillen waren heel klein als ze er al waren want soms dacht ik het ook weer omgekeerd te horen. Mijn luisterstemming/gemoedstoestand hadden een grotere invloed op mijn conclusies dan de verschillen tussen beide voedingen vermoed ik. En het kleine volume verschil van 0.2 dB zou af en toe nog mee kunnen spelen.

Conclusie
Tja, je voelt hem al aankomen denk ik.... de hoerwege is er weer uitgehaald en retour naar Duistland gegaan. Is het een slechte voeding? Nee, dat kan ik zeker niet zeggen. Ik kan alleen vaststellen dat ik met mijn oren, in mijn set geen consistent verschil heb kunnen horen en al helemaal niet een verschil dat voor mij 600 euro waard is. Ik heb ook nog een dubbelcheck gedaan. Nadat in de 2.0 weer de gewone voeding zat wederom (blind) vergelijken met de 2.1. ALS ik dan ineens wél verschil zou horen tussen de 2.0 en 2.1 zou ik alsnog de hoerwege inbouwen en houden. Maar ook met deze dubbelcheck hoorde ik bijna geen verschil tussen beide apparaten en het verschil dat ik dacht te horen, hoorde ik een volgende sessie precies omgekeerd. Kortom: de 2.0 en de 2.1 klinken ook gewoon gelijk aan elkaar.

Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

bert50

Zo is Robert ik heb er sinds Maandag een purple zekering in zitten dat is wel een behoorlijke verbetering.[emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

Xander32

Daar kan ik mij zo weinig bij voorstellen, een zekering welke een behoorlijk verschil brengt in sq
Is die eenvoudig om te wisselen. Zonder dat je iets moet open schroeven?

Quote from: bert50 on December 29, 2021, 15:11:20
Zo is Robert ik heb er sinds Maandag een purple zekering in zitten dat is wel een behoorlijke verbetering.[emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

holco

Dat verklaart wel waarom er gaan reviews te vinden zijn van de Aries 2.0 met de hoer-wege voeding.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

bert50

Robert 1 minuut werk aan de achterkant met een schroevendraaier de zekeringhouder open maken en klaar is Kees met de S naar beneden ivm de stroomrichting.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

Kingpin

Dat van die 'Touch' kan ik wel beamen en ook technisch wel verklaren.
Begrijp ik nu goed dat je met de Auralic het volume bepaald, ipv 100% uit ?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

dre73

Het blijft een lastig verhaal om te verklaren....
Maar ik hoorde ook behoorlijk verschil met de andere zekeringen.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Xander32

Dan kom ik graag een keer bij jou het verschil origineel en tweak ervaren.
Wat kost zoiets Bert?

Quote from: bert50 on December 29, 2021, 15:24:03
Robert 1 minuut werk aan de achterkant met een schroevendraaier de zekeringhouder open maken en klaar is Kees met de S naar beneden ivm de stroomrichting.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.