Harmony one touch setup probleem OPGELOST

Started by RonG, October 31, 2021, 10:11:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonG

Ik heb even hulp nodig.

Voor een vriend was ik een harmony touch aan het instellen maar om de e.o.a. reden geeft deze aan dat ik een hub moet instellen terwijl deze er niet is.
De touch heeft toch geen hub nodig toch?

Ik kan de setup wel afronden door de niet bestaande hub een naam geven maar dan werkt het niet gezien de remote dan aangeeft dat hij de hub niet kan vinden

Heeft deze touch toch een hub nodig? Kan het me niet voorstellen eigenlijk, maar wat gaat er fout?





Marcel.B

Samsung QE85QN95B, Arcam SA30,  Kef R11 ,HTPC Streacom F12  ,RTX 4070, VU+ Duo se 4K, Audioquest Rocket 11,

Dura

Inderdaad vreemd; ik had vroeger de Touch en die had beslist geen hub nodig. De Touch is een IR device, terwijl de hub wordt aangestuurd met RF of WiFi, zoals bijvoorbeeld de Companion resp. de app.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55"

RonG

#3
Deze fout krijg ik dan

Wanneer de setup cancel zie ik wel de op de remote de instelling op het display maar wanneer ik deze kies geeft het display op de remote aan "kan hub niet bereiken"

RonG

Op de remote

RonG

Quote from: Dura on October 31, 2021, 10:28:05
Inderdaad vreemd; ik had vroeger de Touch en die had beslist geen hub nodig. De Touch is een IR device, terwijl de hub wordt aangestuurd met RF of WiFi, zoals bijvoorbeeld de Companion resp. de app.

Precies dit.

Ik heb zelf twee harmony's in gebruik, een ultimate one en een elite (met hub) maar deze kan ik gewoon instellen zonder problemen.

RonG

En het is toch echt wel de touch :)


RonG

Het probleem is opgelost.

Ik heb de remote een reset gegeven via de remote zelf.

Gezien deze via marktplaats was gekocht zal de verkoper wellicht een hub hebben gehad en ging de remote er misschien nog van uit dat er een hub gebruikt werd, tenminste dt vermoed ik.
Ik weet niet hoe de verkoper de reset gedaan heeft maar ik vermoed dan niet via de remote zelf of misschien enkel de activiteiten verwijderd.

Dura

Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55"