Welke universele afstandsbediening voor een Arcam Solo Movie 2.1?

Started by ProgRocker, October 20, 2021, 08:39:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ProgRocker

Ik heb hier een Arcam Solo Movie 2.1 zonder afstandsbediening. Tevens heb ik een paar Logitech Harmony remotes maar in de Logitech database komt deze Solo niet voor. Ik zoek een afstandsbediening die op zijn minst het volume van deze Arcam kan regelen, de rest vind ik niet eens zo spannend. Track selectie zou mooi zijn maar is geen must. Heeft iemand tips?

gizmo2

Heb je al eens gewoon arcam voor een versterker/receiver geprobeerd in de Logitech software, soms gebruikt men voor al hun apparatuur dezelfde codes.

Ik had hier bijvoorbeeld eens een Cambridge 840a V2 die er ook niet tussen zat maar wel werkte als ik gewoon een andere Cambridge versterker selecteerde.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

ProgRocker

Quote from: gizmo2 on October 20, 2021, 09:12:17
Heb je al eens gewoon arcam voor een versterker/receiver geprobeerd in de Logitech software, soms gebruikt men voor al hun apparatuur dezelfde codes.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

Nee om eerlijk te zijn heb ik dat nog niet gedaan, en het is een heel goed idee! Ik had me een beetje blindgestaard op het ontbreken van dit specifieke model. Maar wat je zegt is super logisch!

gizmo2

Gewoon "arcam" als fabrikant invoeren en "movie" als model nummer en vervolgens op toevoegen klikken en dan zou het moeten lukken.





Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

ProgRocker

Dit heeft gewerkt! Mijn Solo accepteert de settings voor de Solo Mini, en alles wat ik wil kan ik nu bedienen. Dank voor de tip!