***VERKOCHT*** LG OLED 77 C16LA 2021 HDMI 2.1 Dolby Vision

Started by THX-UltraII, October 9, 2021, 20:33:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

THX-UltraII

VERKOCHT

Weekje geprobeerd. Dit is echt het ultieme plaatje als je het mij vraagt. oled is er al weer even. Ik dacht altijd dat een full array local dimming LED TV in de buurt van een OLED scherm zat maar oh boy, wat heb ik het mis gehad. De dynamiek en rust die dit ding tevoorschijn tovert is het mooiste dat ik ooit gezien heb. Blooming etc is allemaal verleden tijd gezien het infinite contrast.

Dit is DE tv om mee te pronken :)
Heeft werkelijk alles aan boord en mocht je gamen maak je borst dan maar nat. LG heeft een samenwerking met Sony en Microsoft en alles is afgestemd op gamen in de game modus. Door HDMI 2.1 heb je VRR, Auto Low Latency en de hele meuk.

Deze techniek is voor mij een blijvertje maar dan wel de 83 inch dus vandaar dat deze 77 inch mag wisselen van eigenaar.

Toestel is een paar weken oud en in nieuwstaat. Gekocht bij Smits in Arnhem.

Let goed op!! Dit is de C-serie. Verwar deze niet met de goedkopere A-serie (die geen HDMI 2.1 heeft).

2250 euro vaste prijs of 2350 inclusief persoonlijke bezorging hulp met installatie en een ISF calibratie.


Shadowfox

Zodra ik het geluid heb gewonnen bij qmusic hoor je van me. :tounge:
Mooie tv  en prijs  :thumbs-up:

Richard70…

Mooie prijs, het is dat ik 3 maanden geleden de 65 inch heb gekocht
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

darkrunner

Pff nu twijfel ik weer de 83 oled of de 85x95j van Sony, is een Oled dan toch zoveel mooier tov een goede fald...

Weet je al voor welke 83 je gaat Lg of Sony?


papaleo

Quote from: darkrunner on October 10, 2021, 13:11:13
Pff nu twijfel ik weer de 83 oled of de 85x95j van Sony, is een Oled dan toch zoveel mooier tov een goede fald...

Weet je al voor welke 83 je gaat Lg of Sony?

Ik denk alleen in een 'batcave' en wanneer je 'off axis' zit tov het scherm
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

THX-UltraII

Ik ben volledig klaar met lcd sinds deze OLED. totaal niet te vergelijken. Dit is zo veel beter, zo veel mooier. Niet normaal

THX-UltraII

Quote from: darkrunner on October 10, 2021, 13:11:13
Pff nu twijfel ik weer de 83 oled of de 85x95j van Sony, is een Oled dan toch zoveel mooier tov een goede fald...

Weet je al voor welke 83 je gaat Lg of Sony?


oled all the way. Ik heb alle sony 's gehad en dit is niet te vergelijken

Roksan

Quote from: nikeairmax on October 10, 2021, 18:47:54
oled all the way. Ik heb alle sony 's gehad en dit is niet te vergelijken

Je lijkt wel een verkoper bij mediamarkt  ;D ;)

QuoteSplinternieuw in doos geleverd 29 september 2021 door Sony Nederland vanwege garantieclaim:

De Sony KD-85XH9505. Dit is het topmodel van Sony waar je geen compromissen hoeft te doen. Beeld is mijn inziens zelfs fijner dan dat van een OLED scherm. Heeft onder andere:
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

fasteddie


Fox

Was niet de vraag  ;)

Quote from: nikeairmax on October 10, 2021, 18:47:54
oled all the way. Ik heb alle sony 's gehad en dit is niet te vergelijken

knubbe

-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

THX-UltraII


THX-UltraII


reza

 :thumbs-up:

Wat komt er volgende week in de verkoop?
Ik heb ook wel zin in een mooie deal :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Bama

Ik heb een 65" met schitterend beeld maar werd hier toch wel hebberig van dus ik ben blij dat hij nu verkocht is ;)

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

THX-UltraII