Videomapping projectoren

Started by beatbrother, October 6, 2021, 11:34:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

beatbrother

Voor in een event locatie zijn we op zoek naar 3 videomapping projectoren om 1 beeld op een muur te projecteren.
De grootte van de muur zal een 26 meter breed zijn en vandaar de 3 projectoren.
De ruimte kan verduisterd worden, maar er zit ook wel wat discotheek belichting in dus ik vermoed dat ik wel wat ANSI lumen nodig heb,
maar ik ben vooral een betaalbare oplossing aan het zoeken.
Wie kan me hier wat meer over vertellen of in helpen ?

J.A.F._Doorhof

Ligt even aan budget en plaatsing maar we hebben daar verschillende opties voor.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

Nieuwe workhorse van Christie, de M25. RGB LASER, 22500 ANSI Lumens/25000 ISO Lumens max. Maar met single chippers kom je tegenwoordig ook wel aan de 20K lumens max. per stuk. Die dingen zijn voorzien van LASER Fosfor lichtbron. Beginnen bij ongeveer 5K lumens tot 20K lumens. Veel komt OEM of ODM bij Delta Electronics, of Coretronics vandaan dus eigen merken van beide aanbieders, Vivitek en Optoma, kunnen interessant zijn. Met 1080P WUXGA projectoren kun je voldoende hebben aan een standaard 600 Mhz chip edge blending doosje. Hoe heten die Aziaten ook al weer geobox? Mocht de edgeblending in d eprojectoren niet voldoende zijn of je alsnog een softwarematige bron-splitting - aansturing nodig hebben, zoals AVSTumpfl/Vioso software, dan ben je met een klein boxje waarschijnlijk goedkoper uit.