2 mooie en grote katten krabpalen. Verlaagde prijs.

Started by Kempenaartjes, October 4, 2021, 14:10:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kempenaartjes

Wij hebben helaas afscheid moeten nemen van onze poes en daarom zijn deze 2 krabpalen overbodig. De ton is ongeveer 1 meter hoog en de krabpaal 1.10 meter. Nauwelijks gebruikt als krabpaal maar meer als klimpaal. Gelukkig keek zij nooit om naar onze luidsprekers ;)

Beide krabpalen zien er daarom mooi uit en zijn schoon.

Voor beide krabpalen vragen wij aan forumleden €70,-€ 60,-. Per stuk €40,- €25,-

Wie maken wij hier blij mee? Voorkeur ophalen.

Kerre

Beeld: Epson TW7300 - Xtrem screen 106" 0.9 ALR - TV Sony 49X8505 - Apple TV 4K HDR Cinemike - AQ Cinnamon HDMI
Geluid: NAD T758v3 - GhentAudio 4ch Hypex NC122mp [5.1.4] - 2x Sonus Faber Sonetto V - 2x Sonetto I - Sonetto Center II - 4x Dali Altecos C-1 Atmos - XTZ 12.17 Edge - Gaia III - AQ Chicago
Analoog: Pro-ject RPM 1 Carbon 2M Red - Cambridge CP1 - AQ Forrest
Power: Supra Lorad MD06 Black stekkerdoos & Supra Lorad Silver SPC kabel

jahtari

Gecondoleerd. De onderste kan misschien ook als basstrap gebruikt worden.  :pompom:
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Kempenaartjes

#3
Een maatje moeten missen is altijd erg. Bijzonder dat ze niks kapotmaakte en niet aan de luidsprekers kwam.

Uiterlijk is de krabton een mooie basstrap, maar hier overbodig :)

Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Kempenaartjes


kermy

heel treurig om je huisdier te verliezen, maar ik zou de zaken nog maar even vasthouden. Ik moet er niet aan denken dat ik, in mijn geval honden, niet meer zou hebben.

We hebben een keer hier gehad dat we onze laatste hond hadden laten inslapen, we zouden dit en dat gaan doen, eindresultaat, we zaten als dode vogels op de bank en deden helemaal niets.

We kunnen ons een huis zonder huisdieren niet voorstellen. En natuurlijk als het verlies vers is dan is het voornemen van, we nemen nooit meer een kat snel gemaakt, maar als de tijd verstrijkt mis je vaak wat en ga je toch weer voor de bijl.

En als je opziet tegen een kitten, het asiel zit vol met tobbertjes.


Met vriendelijke groet,

Kermy

_ MarcelloW _

Gecondoleerd met jullie verlies.

Misschien lees ik er overheen; waar is dit spul op te halen?
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Hanky Panky

Quote from: kermy on October 12, 2021, 09:41:54
heel treurig om je huisdier te verliezen, maar ik zou de zaken nog maar even vasthouden. Ik moet er niet aan denken dat ik, in mijn geval honden, niet meer zou hebben.

We hebben een keer hier gehad dat we onze laatste hond hadden laten inslapen, we zouden dit en dat gaan doen, eindresultaat, we zaten als dode vogels op de bank en deden helemaal niets.

We kunnen ons een huis zonder huisdieren niet voorstellen. En natuurlijk als het verlies vers is dan is het voornemen van, we nemen nooit meer een kat snel gemaakt, maar als de tijd verstrijkt mis je vaak wat en ga je toch weer voor de bijl.

Kermy

Herkenbaar. Toen de laatste van de drie eerste katten ging (1 nestje, 18, 19 en 20,5 geworden) duurde het geen 2 maand voordat ik contact had met een cattery en de opvolgers in aantocht waren. Die 8 weken tussen kennis maken en ophalen waren hele lange weken  :inlove:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Benco

Ik les dit nu pas ..
Veel sterkte !
Van waar bent u ergens ? Ik heb eventueel interesse in de spullen , als het niet al te ver van Antwerpen is .
Mvg Benco

Kempenaartjes

We hebben besloten om voor een andere viervoeter te gaan. Het is stil in huis  :( behalve dan mooie muziek ;)

De spullen zijn overigens af te halen in Reusel.
Onder Tilburg, boven Turnhout..... yep de Kempen.

Bij interesse graag een PM.

Kempenaartjes

#11
Verkocht aan Benco ;)